به زودی درهنرلند بررسی می شود: علل عدم موفقیت فیلم محمدرسول الله (ص) در اسکار

علل عدم موفقیت فیلم محمدرسول الله (ص)  در اسکار ۲۰۱۶ بحثی است که کمتر به آن توجه شده است و تاکنون در محیطی تخصصی  مورد بررسی دقیق قرار نگرفته و عمده مسائل مطرح شده در همان زمان و بیشتر بر مبنای حب و بغض بوده است.

فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اسکار ۲۰۱۶ معرفی شد. گرچه این فیلم قابلیتهای زیادی برای رقابت با سایر فیلمهای غیر انگلیسی زبان داشت اما نتوانست حتی به مرحله دوم رقابتها هم راه پیداکند. فصلنامه سرزمین هنر در میزگردی با حضور آقایان محمدحسن حقیقی کارگردان سینما و رئیس اسبق بنیادسینمائی فارابی و امیر اسفندیاری عضو هیئت انتخاب آثار سینمای ایران برای شرکت در رقابتهای اسکار و دکتر حسن بنیانیان رئیس سابق حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به بررسی این موضوع پرداخته است.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

دکتر علی گرانمایه پور عضو شورای سیاستگذاری فصلنامه سرزمین هنر اجرای این میزگرد را برعهده داشته اند. ویدئوی این قسمت از میزگرد فصلنامه سرزمین هنر  با عنوان بررسی علل عدم موفقیت فیلم محمدرسول الله (ص) در اسکار ۲۰۱۶  همین هفته  در سایت هنرلند و به طور همزمان در سایت آپارات در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + = 10