طنز: می خوام برم GEM!!!!

می خوام برم جم کدوم جم؟! کدوم جم؟! همون جمی که آهو تاب داره ،های بله!!!!!!!
اهه نخندید! این رو که آهنگین بخونی رفتی جم……به همین راحتی!!!! اجی……مجی…..لا……ترجی…!

من یک دوستی داشتم به اسم ” م.ن” که توی یکی از شبکه های تلویزیونی مونتور بود. زن داشت و یک بچه کوچولو، که چند ماهی بود بدنیا آمده بود. حق الزحمه ای بود اما خیلی زبل بود و به تمام نرم افزارهای روز دنیا در هنر مونتاژ آشنایی داشت. با موتور می اومد سر کار و از لحظه ای که کلاه موتور را از سرش بر می داشت مقابل رایانه می نشست و مونتاژ می زد تا شب که می خواست بره خونه! چنان خلاقانه کار می کرذ که همه را هاج و واج می کرد. اما همیشه یک چشمش اشک بود و یک چشمش خون! همیشه تو خونه دعوا داشتند با زنش مشکلی نداشت ها …..با مادر زنش مشکل داشت! می گفت می خوام برم جم!!! از دست مادرزنش!!! هر کاری می کرد از پس مادر زنش بر نمی اومد و همش زار می زد. بالاخره یک روز همه فرمهای اینترنتی جم رو پر کرد و یک روز دیگه نیومد سر کار… بعد از مدتها تماس گرفت و گفت: بالاخره دست زن و بچه مو گر فتم و رفتم جم!!!! از دست مادر زنم خلاص شدم!!!!

دوست دیگه ای داشتم گوینده بود از اونا که وقتی پشت میکروفن می نشست آمپلی فایرها به لرزه در می اومدن. موهاشو بلند کرده بود و از پشت می بست و همیشه ناخنهای چند تا از انگشتاش دراز بود .آقا بود ها ولی فکر کنم یک چیزی می زد…تاری ….سه تاری …….چیزی….!چرا همه اش فکر بد می کنید!!!! اونم یک روزی دیگه نیومد سر کار. ازش بی خبر بودم تا توی بهشت سکینه سر خاک یکی از فامیلاشون دیدمش..مو هاشو پریشون کرده بود !ناخنهاش درازتر شده بود و خودش یک کمی لاغرتر! گفتم:چه خبر؟ گفت: رفتم جم! صدامو نمی شنوی؟ آگهی می خونم. لاغریم هم به دلیل آب و هوای شرجی و گرم اونجاست. من چیزی نپر سیدم خودش گفت. یک زنجیر پهن طلا هم انداخته بود گردنش! بالاخره اونم به خاطر ناخن دراز واه واه واه !!!!رفت جم!!

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

یک دوست دیگه داشتم به اسم “م. ژ” بازیگر بود ولی یک کمی چاق.نقشهای طنز بیشتر بهش می اومد اما دوست داشت نقشهای جدی بازی کنه .رفت دکتر تغذیه رژیم گرفت اون هم رفت جم!!!گفتم پس مادر و پدر پیرتو چکار می کنی ؟گفت:میام می برمشون!گفتم :غریب مرگ میشن زبونم لال! گفت :ای بابا اونجا یک در میون ایرانیه.بعدشم هر کسی اختیار زندگی خودشو داره..یک جورایی گفت به تو چه مر بوط می تونی تو هم برو!

من هم نتیجه گرفتم بالاخره برای مهاجرت به جم حتما نباید دلیل گنده و نخراشیده تراشید.از دست مادر زن و به خاطر یک چیزی و ناخن دراز و چاقی هم میشه رفت جم!!!

 

ای با با من که دیگه کسی رو اینجا ندارم پس همه آهنگین و با هم بخونید:بیا بریم جم کدوم جم؟همون جایی که مخها تاب داره های بله!!!منو راه نمیدین؟!دیدین چکارتون کردم؟!!!!!!!!

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. محمدرضا می گوید

    جالب بود مرسى,

  2. من می گوید

    یه کم بی سر وته بود فقط

    1. محمدرضا می گوید

      از نظر من اپیزودیک بود.

  3. سپیده می گوید

    خوب بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 1