شوی جدید حرمت شکن رضارویگری!

 چه کسانی از فروپاشی سینما و هنر و شخصیت و زندگی هنرمندان کشور سود می برند و تا چه زمان مسوولان و نامسوولان کشور و فرهنگ و هنر و گروه هایی از سینماگران می خواهند در برابر این مسائل و تحقیرها و اهانت ها و کجروی ها سکوت کنند؟

شوی جدید حرمت شکن رضارویگری!|سرزمین هنر|جبارآذین|سینما

انگار همه چیز دست به دست هم داده است تا سینمای زخمی و بیمار ایران را نابود و عزت و حرمت سینماگران سلامت اندیش را خدشه کند!

بازی دهندگان و سوداگران آشکار و نهان که از هر چیز و هر راه برای کسب پول و ثروت و شهرت،سواستفاده می کنند، این بار باز هم به سراغ برخی هنرمندان رفته تا با فریب و همکاری آنها، شوی تبلیغاتی جدیدی را برای تفریح و سرگرمی لذت جویان و خوشگذران ها تدارک ببینند.

پیشتر این قبیل فرصت طلبان کاسبکار ضداخلاق،چنین برنامه هایی را برای مهرجویی بزرگ اجرایی کردند،مدتی قبل با همکاری رضا رویگری در کهریزک،نمایشی حقارت آمیز از اوضاع زندگی یک هنرمند را به اجرا در آوردند و امروز مجدد به سراغ رویگری رفته تا با رضایت و یاری او،یک شوی مسخره و سراسر اهانت به حریم و حرمت اهالی شریف سینما را با سوءاستفاده از آیین انسانی،اخلاقی و جوانمردانه گل ریزان،در فضای مجازی،تولید و پخش کنند و اسباب درآمد زایی خود و سرگرمی دیگران را مهیا نمایند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

شوی به اصطلاح گلریزان رضا رویگری که متاسفانه مرتب لایک می خورد و جیب سوداگران را پر و حرمت و عزت هنرمندان را لکه دار می کند، موجب خرسندی دو گروه فرصت طلب دیگر که در کمین شلیک آخرین تیرهای ترکش خود و نشان دادن به زعم خود!حقارت و اضمحلال سینما بوده و در پی ایجاد سینمای دیگراند! رسانه های معلوم الحال بیگانه با دستاویز قراردادن حال و احوال رویگری و این شوی ضد سینما و سینماگران ایران،هجمه کنند.

این رخدادها در برابر نگاه بی تفاوت نا مسوولان سینما و اهالی دست تنگ، اما شرافتمند سینما جریان دارد و تماشا و شنیدن اخبار مرتبط با آن دل هرهنرمند و هنردوست و انسان عزتمند را به درد می آورد.

این رویدادها وتحقیرها و زخم ها و رنج ها، معلول نامدیرتی ها و بی اعتنایی ها و بی حرمتی ها به جامعه هنرمندان و سینماگران کشور و بی توجهی به امور سینما و زندگی و فعالیت اهالی هنر و تفرقه و چند دستگی خود سینماگران است.

چه کسانی از فروپاشی سینما و هنر و شخصیت و زندگی هنرمندان کشور سود می برند و تا چه زمان مسوولان و نامسوولان کشور و فرهنگ و هنر و گروه هایی از سینماگران می خواهند در برابر این مسائل و تحقیرها و اهانت ها و کجروی ها سکوت کنند؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 57 = 65