شهربانو موسوی ؛ از”بی بی”متهم گریخت تا”عمه خانم” حکایت های کمال !

شهربانوموسوی ؛ از”بی بی”متهم گریخت تا”عمه خانم” حکایت های کمال| جبار آذین

تصمیم گرفته ام، البته با رعایت احترام هنرمندان شناخته شده و فعال، همچنین هنرمندان محترمی که مورد غضب واقع و به دلیل تن ندادن به سلیقه ها و هنرفروشی و مرگ هنر و اندیشه، خانه نشین شده اند، سنت رایج رسانه ها و سینما و دیگر هنرها را به نفع هنرمندان پرتلاشی که به رغم توانایی ها و قابلیت های خوب خود به درستی دیده نمی شوند و زیر سایه سنگین سلبریتی ها و ستاره ها و برخی هنرمند نماهایی که نان شکل و شمایل، ثروت و زد و بندهای مالی و مناسبات غیر اخلاقی خود را می خورند و متأسفانه بخش اعظم رسانه ها هم آنها را بورد و پوستر کرده و روی سرحلوا حلوا می کنند، قرار گرفته اند،در هم بریزیم و در فاصله یادداشت هایم، درباره هنر و هنرمندی آن هایی بنویسم که با وجود دیده شدن از سوی مردم، توسط مدیران، دست اندرکاران امورهنری ،سینمایی، تلویزیونی و رسانه ها چندان دیده نمی شوند.

برای شروع ازیک بازیگرخوب یادمی کنم. “شهربانو موسوی” که تماشاگران سریال حکایت های کمال، به تازگی او را در نقش عمه خانم تند و جدی و متلک گو دیده اند.

” شهربانو موسوی” هنرمندی با استعداد و دارای ویژگی ها و امتیازهایی خاص خود است. تیپ، لهجه، صدا، توانایی انعطاف پذیری در ایفای کاراکترهای مختلف و بازی درنقش های آشنای خانوادگی و اجتماعی، او را مورد توجه دوستداران و خانواده های علاقه مند به سریالهای تلویزیونی قرار داده است.

شهربانو موسوی ، فعالیت های هنری خود را در دهه هفتاد با قصه گویی وگویندگی در مرکز صداوسیمای فارس آغاز کرده و در ادامه به بازی درفیلم های” خوابگاه دختران” در نقش “سکینه خانم” و “خروس جنگی” و سریال های “جایزه بزرگ” و “متهم گریخت” در نقش “بی بی” پرداخته است. ایفای نقش ” عمه خانم” در سریال “حکایت های کمال” یک بار دیگر شهربانو موسوی را به میان خانواده ها برد و نشان داد که او بازیگری با قابلیت های خوب است و می تواند ایفاگر موفق و جذاب انواع نقشها از بازی در نقش بی بی شوخ و شیرین گرفته تا عمه خانم خشک و جدی، ولی دلسوز باشد.

امیدواریم او و دیگر هنرمندانی چون او را در جایگاه های شایسته هنری و هنرنمایی در آثار بهتر و برازنده تر ببینیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 2 =