سینماشهر گناباد هم به سرنوشت سینماناهید دچار می شود؟!

پس از تعطیلی سینمای مجهز «ناهید» که در خیابان 17 شهریور قرار داشت،حالا شنیده ایم دومین سینمای تحت مالکیت موسسه سینماشهر،یعنی سینماشهر گناباد نیز قرار است با دستور هاشم خان تعطیل شود!

سینماشهر گناباد هم به سرنوشت سینماناهید دچار می شود؟!|سرزمین هنر|سینما

شهر گناباد سینمایی داشت به نام «بهاران» که سال ۱۳۸۸ توسط موسسه سینماشهر معاونت امور سینمایی وزارت ارشاد به طور کامل بازسازی و تجهیز شد و سپس با نام سینماشهر به مالکیت این موسسه درآمد.

این سینما با ظرفیت ۴۲۰ صندلی و داشتن مدرن ترین امکانات نمایشی، سیستم صوتی پیشرفته دالبی دیجیتال و تجهیزات رفاهی، ۱۹ اسفندماه ۱۳۸۸ با حضور معاون وقت امور سینمایی و برخی از مدیران دولتی و منطقه ای افتتاح شد.

هاشم میرزاخانی که آن زمان مشاور معاون امور سینمایی بود نیز در مراسم افتتاح این سینما حضور داشت.

هاشم خان اکنون به هر دلیل مدیر موسسه سینماشهر است و این مسوولیت به دست او سپرده شده.طبیعتا اولین وظیفه این موسسه ساخت سالن های سینما و تجهیز سینماهای قدیمی است.

پس از تعطیلی سینمای مجهز «ناهید» که در خیابان ۱۷ شهریور قرار داشت،حالا شنیده ایم دومین سینمای تحت مالکیت موسسه سینماشهر،یعنی سینماشهر گناباد نیز قرار است با دستور هاشم خان تعطیل شود!امیدواریم این خبر که به گوش ما رسانده اند،درست نباشد،اما تعطیلی سینماناهید چشم همه را ترسانده.

اگر خبر درست باشد باید از هاشم خان و رییس بالادستش پرسید که شما برای وصل کردن آمده اید یا فصل کردن؟!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

23 + = 27