سعید اوحدی : استقبال گردشگران نوروزی از مجموعه سعدآباد بی سابقه است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی: آمار بازدیدی که امسال در اماکن تفریحی و گردشگری داریم، نسبت به سال گذشته بیش از چهار و نیم برابر شده است.

سعید اوحدی : استقبال گردشگران نوروزی از مجموعه سعدآباد بی سابقه است|سرزمین هنر|فرهنگی

سعید اوحدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: جمعیتی که امروز در سعدآباد مشاهده می‌کنیم، بدون هیچ‌گونه مجامله و مبالغه، نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است. این حضور شاداب، منظم و بانشاط بیانگر چند موضوع است: علاقه مردم به هویت ملی، دینی و فرهنگی که باعث پویایی و نشاط جامعه می‌شود. این هویت و ارزش‌ها در دوران دفاع مقدس هم باعث شد که مردم با همه وجود از تاریخ و فرهنگ خودشان دفاع کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی افزود: یک پیام دیگری که این حضور بانشاط مردم ،اعم از کودکان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها  دارد، این است که نوروز خودشان را در فضای خوبی که مسوولان سعدآباد فراهم کرده‌اند، جشن بگیرند و به رغم تلاشی که دنیای استکبار در یک دهه اخیر با تحمیل سخت‌ترین تحریم‌ها به مردم داشته است، امروز شاهد این هستیم که مردم با علاقه و اشتیاق، نوروز خودشان را جشن گرفتند و پیام شان این است که مردم، با صلابت و مقاوم همچنان کنار هم ایستاده‌اند.

اوحدی به ثبت رکورد ۷۵ هزار نفربازدید در مجموعه سعدآباد طی یک روز گفت: آمار بازدیدی که امسال در اماکن تفریحی و گردشگری داریم، نسبت به سال گذشته بیش از چهار و نیم برابر شده است. شاید گفته شود سال گذشته کرونا بود، خب امسال هم کروناست، اگرچه به همت مدافعان سلامت تخفیف پیدا کرده است، اما نسبت به قبل از شیوع کرونا هم بیش از ۶۵ درصد افزایش داشته و استقبال مردم را شاهد هستیم. پیام چنین استقبالی به وزارتخانه و مسوولان این است که در اعتبارات و بودجه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که یک ثروت و گنجینه عظیم از داشته‌هاست، به یک عزم ملی نیاز داریم. ان‌شاءالله بتوانیم با پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور و دولتمردان، در سال ۱۴۰۱ شاهد تحول بزرگی باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی در پایان یادآور شد: از همه همکاران در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تشکر می‌کنم؛ امیدوارم بعد از نوروز آسیب‌شناسی داشته باشیم و نقاط ضعف را ترمیم و نقاط قوت را در سال‌های بعد تقویت کنیم تا آنچه را در شأن مردم است، بتوانیم خدمت‌رسانی کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

76 + = 84