سریال سازی با کنترل از راه دور!

سازمان سینمایی یا ساترا،هر کدام که مسوولیت شبکه خانگی و کنترل پلتفرم ها را برعهده دارند،حتی اگر شایعه هم باشد،نباید از کنار این شنیده ها و شائبه ها به راحتی بگذرند.

سریال سازی با کنترل از راه دور!|سرزمین هنر|سینما

شنیده ایم یکی از اختلاسگرانی که حکم محکومیت خود را در زندان می گذراند، روی ساخت دو سریال شبکه خانگی سرمایه گذاری کرده و از راه دور و توسط آشنایانش آنها را کنترل کرده و به پیش می برد.

یکی از این سریال ها چندی پیش به خاطر مسئله ای خاص،جار و جنجال زیادی برپا و در شبکه های مجازی و رسانه های اینترنتی کلی سر و صدا کرد و بسیاری را زیر سوال برد!

هرچند که این خبر جزو شنیده هاست و صحت و سقم آن مشخص نیست و نمی توان درباره اش قضاوت کرد،اما سازمان سینمایی یا ساترا،هر کدام که مسوولیت شبکه خانگی و کنترل پلتفرم ها را برعهده دارند،حتی اگر شایعه هم باشد،نباید از کنار این شنیده ها و شائبه ها به راحتی بگذرند.

وظیفه آنها حکم می کند،تحقیق کنند اگر خدای نکرده چنین خبری صحت دارد،با آن برخورد شدید کرده و مقابل چنین کارهای غیرقانونی را بگیرند.

مسوولان سازمان سینمایی، ستاد صیانت این سازمان و ساترا و حراست تلویزیون باید به این مسئله مهم ورود کنند.بی تفاوتی نسبت به  چنین اتفاقات مهمی،در آینده آسیب های جدی و غیرقابل جبرانی را همراه خواهد داشت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

85 − 78 =