زمستان از نگاه دوربین اهالی سرزمین هنر

زمستان از نگاه دوربین اهالی سرزمین هنر

سرانجام در دومین ماه زمستان ۱۳۹۶ برف و سرما کشور عزیزمان را فراگرفت و طبیعت به حکم الهی روی خوش خود را به مردم ما نشان داد. به یمن این فرخنده روز از دوستان گرامی و هنرمندان خوش ذوق دعوت می کنیم بی کار نمانند. دوربینهای خود را بردارند و به خیابانها، و محیط زیست خود سری بزنند و عکسهای خود را برای honarland.ir ارسال کنند.

ما این عکسها را در مجموعه آلبوم «زمستان ۹۶ از نگاه دوربین اهالی سرزمین هنر» در همین وبسایت منتشر خواهیم کرد. و در پایان این فصل هدیه ای به رسم یادبود به چندنفر از برگزیدگان اهدا خواهیم کرد. نام مسابقه بر این حرکت هنری نمی گذاریم چرا که قصدمان رقابت نیست بلکه یک دور همی هنری است تا شاید وسیله ای باشد برای پیوند بیشتر دوستان هنرمند و علاقمندان عکاسی با یکدیگر در سرزمین هنر همچنین اسباب توجه بیشتر هنرمندان با جلوه های خدادادی طبیعت.

 

عکسهایی که در این پست خواهید دید خارج از این آلبوم بوده و صرفاً به دلیل تزیین و استفاده از هنرِ هنرمندانِ عکاسی که این روزها در سایتهای خبری نظیر «ایرنا» و  «جماران » زحمت به تصویر کشیدن این زیباییها را داشته اند در این پست انتشار یافته است و از آنها به خاطر این تصاویر دل انگیز و زیبا تشکر و قدرددانی می شود.

 

 

دوستان و همراهان عزیز و کاربران وبسایت «هنرلند» می توانند عکسهای خود را در دو بخش زیر برایمان ارسال نمایند:

بخش دوربین های عکاسی: دراین بخش از عکاسان ارجمند درخواست می شود در عین ارسال مشخصات شخصی خود شامل نام و نام خانوادگی ، سن و شماره تماس مشخصات دوربین و عکس مورد نظر وتاریخ و محل گرفتن عکس را برایمان ارسال کنند.

بخش دوربین های موبایل: دراین بخش نیز از عکاسان ارجمند درخواست می شود در عین ارسال مشخصات شخصی خود شامل نام و نام خانوادگی ، سن و شماره تماس مشخصات تلفن همراه خود و دوربین گوشی مورد  نظر وتاریخ و محل گرفتن عکس را برایمان ارسال کنند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

در صورت ایجاد شرایط لازم گزیده ای از این عکسها با نام خود عکاس و مشخصات اعلامی در فصلنامه «سرزمین هنر» باعنوان زمستان از نگاه دوربین منتشر خواهد شد.

تصویر زیر را هم کانال پایگاه خبری تئاتر در تلگرام از بارش برف دیشب از تئاتر شهر تهران منتشر کرده است.(عکاس نامشخص)

تئاتر شهر - تهران بهمن 1396
تئاتر شهر – تهران بهمن ۱۳۹۶

 

?نشانی پست الکترونیک ما برای ارسال عکسهای شما??

 

info@honarland.ir

 

honarland@gmail.com

 

☑️نشانی ارسال عکسها به تلگرام سرزمین هنر??

 

payamehonar_bot@

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =