رییس محترم صدا و سیما، تولیدات تولیدی تلویزیون تعریف کردنی است؟!

رییس محترم صدا و سیما، تولیدات تولیدی تلویزیون تعریف کردنی است؟! | سیدرضا اورنگ | تلویزیون | سرزمین هنر 

رییس رسانه ملی: امروز هیچ چیزی بیشتر از مجموعه‌های تلویزیونی برای القای امید و ترسیم آینده زیبا و فعال کردن نسل جوان برای دستیابی به آینده پرثمر و زیبا قوی‌تر نیست.

رییس محترم تلویزیون بسیار زیبا و درست فرمودند، اما بنده متوجه نشدم که منظورشان سریال های موفق خارجی است یا مجموعه های ناموفق و اعصاب خراب کن ایرانی!

اگر منظور وی سریال های پربیننده خارجی است که صددرصد با آن موافقیم، اما اگر زبانم لال مد نظر ایشان مجموعه های فوق ضعیف داخلی است، شرمنده اخلاقش هستیم و صددرصد با وی مخالفت کرده و تا پای جان روی این موضع می ایستیم.

رییس محترم ، کدام سریال؟

جناب علی‌عسکری، رییس محترم ، لطفا بفرمایید این همه سریال های بی مخاطب و بی کیفیت صدا و سیما که دیدن هر کدام از آنها کفاره روی دست ما می گذارد، چگونه توانسته و می توانند به مخاطبان انگشت شمار و جوانان، امید تزریق کرده و به آینده ای پر ثمر امیدوارشان کند؟!

آیا خودتان و خانواده مبارک به تماشای این مجموعه های زیر استاندارد بورکینافاسو می نشینید؟ واقعا چند ثانیه یا حداکثر چند دقیقه می توانید تاب بیاورید؟

وقتی سریال های تولید شده در تولیدی شما، اصلا قابل دیدن نیست، چگونه توانسته و می توانید، این چنین از آنها تعریف کرده و در بوق و کرنا کنید؟

اگر اینها دستپخت شما و مدیران ریز و درشت تان نبود و متعلق به کشور دیگری بود، باز چنین می گفتید و می ستودید؟!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 6 =