رییس محترم صداوسیما،دنبال ستون پنجم و نیروی نفوذی نگردید!

رییس محترم صداوسیما،دنبال ستون پنجم و نیروی نفوذی نگردید | سیدرضا اورنگ

در خبرها آمده بود رییس سازمان صدا وسیما در دستوری ویژه به سید مرتضی میرباقری با اشاره به حواشی قسمت آخر مجموعه «پایتخت۶» تاکید کرده لازم است بررسی شود این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز ستون پنجم فرهنگی دشمن؟!

ستون پنجم در صداوسیما

رییس محترم سازمان عریض و طویل صداوسیمای ایران، دنبال نفوذی و ستون پنجم از بیرون سازمان نباشید، چون هر اتفاقی افتاده از درون بوده و کسی از بیرون کارشکنی نکرده و موش ندوانیده است!

اگر غیر از این فکر کنید دچار توهم شده اید یا مدیران تان برای رد گم کردن و پوشش اشتباهات کشنده خود، شما را به توهم انداخته اند!با فامیل بازی و پارتی بازی هایی که در انتصاب مدیران،استخدام کارمندان،تهیه کنندگان،کارگردانان و غیره در تلویزیون وجود دارد،بسیار محال است که غریبه ای توانسته باشد به جمع خودی ها نفوذ کرده باشد!

خودی های یا غیر خودی های

در میان خودی ها به دنبال کارشکن بگردید،نه غیرخودی ها، زیرا غیرخودی ها مدت مدیدی است که با وجود هنر و تخصص فراوان از این سازمان رانده شده و عنان کار به دست کارنابلدها افتاده است.در اوایل انقلاب که تشخیص دوست و دشمن بسیار سخت بود،آیا ستون پنجم یا نفوذی ها توانستند چنین فجایعی را که امروز در تلویزیون رخ می دهد به بار آورند؟!هرگز! زیرا آن زمان نیروهای کاربلد و متعهدی بودند که نظارت کامل بر تمام برنامه ها و سریال های ریز و دشت داشتند تا اشتباهی از کسی سر نزده و از زیر دست آنان رد نشود.هر جا که نیروی متخصص و متعهد به کار وجود داشته باشد، درصد اشتباهات بسیار پایین آمده و کارخراب کن ها فرصت کارخرابی پیدا نکرده و نمی کنند.از زمانی که نیروهای متخصص کنار گذاشته شده و نورچشمی ها جایگزین آنان شدند،وضعیت تلویزیون به این حال و روز افتاده است!

ضعف مدیران خودی

رییس محترم سازمان صداوسیما،اولاً که نیروی نفوذی و ستون پنجم از لشگر غیرخودی ها در تلویزیون وجود ندارد،اگر هم به احتمال خیلی کم حضور داشته باشند،نتیجه ضعف شدید مدیریت در صداوسیماست.

ستون پنجم در صداوسیما!

وقتی مدیری با کار خود آشنا نباشد،به دلیل ندانم کاری و ناشیگری، سوءاستفاده کنندگان از آنان استفاده ی سوء کرده و نه تنها جیب های خود را قلمبه می کنند، بلکه با آبروی آن سازمان نیزبازی کرده و می کنند.جناب علی عسکری،این مدیران ناکارآمد و کارنابلد هستند که به خاطر ضعف دانش و مدیریت،خواسته و ناخواسته به نیروی نفوذی و ستون پنجم تبدیل شده و می شوند.با دادن چنین دستورات صوری که بارها و بارها تکرار شده و نتیجه ای در بر نداشته،دنبال مقصر و ستون پنجم نگردید،چون نمی یابید.به جای این حرکت ها و اقدامات بی اثر،بهتر است مدیران ضعیف و کارخراب کن را از سازمان بیرون کرده و خیل متخصصان دلسوز که با وجود توانایی فراوان بیرون از گود قرار گرفته اند،جایگزین آنان کنید.

این تنها ترین و بهترین راه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

33 − 27 =