رییس جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،مدیران دوره قبل را تغییر دهد

موسسه تصویرشهر مدت هاست که مدیر کاربلد و دلسوزی ندارد،برای همین فعالیت چشمگیری ندارد.

رییس جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،مدیران دوره قبل را تغییر دهد|سرزمین هنر|سینما

علیرضا زاکانی شهردار پایتخت در حکمی مهرداد باقری پیدنی را به عنوان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب کرد.

حکم دیروقت و عجیب و غریبی است!تمام حکم ها را داده و عواملی را که می خواستند در موسسه تصویر شهر به عنوان مهم ترین مرکز این حوزه بر مصدر نشانده اند،حالا شهردار تهران بر انتخاب هیات امنا مهر تایید زده و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را منصوب کرده است.

مدیر موسسه تصویر شهر و دبیر جشنواره فیلم شهر را رییس قبلی در آخرین روزهای حضور خود انتخاب کرده و رفته است.
رییس جدید را در عمل انجام شده قرار داده اند تا نتواند عکس العملی از خود نشان دهد و راضی به انتخاب آنان باشد.
مدیری که تن به این انتخابات از پیش تعیین شده بدهد،بی شک مدیریت اش دارای اشکال فراوان است و نمی تواند در حوزه ریاست خود عرض اندام کند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید
این را قبول داریم اگر مدیر لایقی بر سر کار است و از هر لحاظ کاربلد ،بر مسند کار بماند،اما وقتی فردی کاربلد نیست،باید رییس جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،در اسرع وقت او را عوض کرده و مدیری لایق تر یا لااقل همسو با خود را بر مصدر کار بنشاند.

مثلا وقتی مدیر جدید موسسه تصویر شهر بر مسند خود نشست،افرادی را به او تحمیل کردند،مانند مدیر پردیس ملت.آیا مدیر جدید پردیس سابقه کار چشمگیری در عرصه مدیریت،سینما و رسانه دارد؟بر مبنای کدام معیار وی را انتخاب کرده اند؟
آیا آشنایی با مدیر قبلی می تواند معیار درستی برای انتخاب باشد؟!
مدیر جدید تصویرشهر چرا باید فردی را بپذیرد که نه انتخاب خود اوست و نه کارایی لازم  را برای اداره این پردیس بزرگ که متعلق به مردم است را دارد!

رییس جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باید بدون توجه به فشارهای احتمالی،هرچه سریع تر مدیران منتخب خود را انتخاب کرده و بر مسند بنشاند.اگر چنین نکند،بی شک نمی تواند بر حوزه کاری خویش مدیریت مناسبی داشته باشد و مدام باید به خواسته و درخواست این و آن تن دهد.

موسسه تصویرشهر مدت هاست که مدیر کاربلد و دلسوزی ندارد،برای همین فعالیت چشمگیری ندارد.
رییس جدید اگر می خواهد منشاء کار خیر باشد،هرچه سریع تر مدیری کاربلد و دلسوز را بر مسند موسسه تصویر شهر نشانده و دبیر جشنواره فیلم شهر را نیز تغییر دهد تا این جشنواره لااقل از این رکود رهایی یافته و جلوی ریخت و پاش های غیر اصولی گرفته شود تا بیت المال مردم آسیب نبیند.
امیدواریم رییس جدید با قدرت عمل کرده و تابع روسای اسبق و سابق نباشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =