روزی که رهبر انقلاب از متانت سرور پاک نشان سخن گفت

رضا پور حسین در مراسم هفتمین روز درگذشت پاک نشان عنوان کرد

روزی که رهبر انقلاب از متانت سرور پاک نشان سخن گفت |سرزمین هنر | رادیو | رضا پور حسین در مراسم هفتمین روز درگذشت سرور پاک نشان که در صفحه اینستاگرام سرزمین هنر برگزار شد با ذکر خاطره ای از دوران مدیریتش در رادیو به تجلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی از اجرای وزین سرور پاک  نشان اشاره کرد.

دکتر رضا پور حسین در ابتدا گفت: من در دهه ۷۰ یعنی حدود ۳۰ سال پیش من مدیر گروه دانش شبکه سراسری صدا بودم و خانم پاک نشان به همراه آقای منافی گویندگی برنامه موفق غلم و زندگی را برعهده داشتند. این برنامه هر روز ضبط می شد و من ایشان را هر روز زیارت می کردم و آنچه از همان ابتدا برای ما جلب توجه می کرد نجابت و متانت ایشان بود. مردم فقط صدای ایشان را می شنیدند و با چهره ایشان آشنا نبودند اما ما هر روز ایشان را می دیدیم و آنچه در کنار سیمای مهربان و خندان ایشان در ذهن ما مانده است متانتی است که در رفتار ایشان وجودد داشت و درصدایشان نیز به وضوح شنیده می شود.

تجلیل رهبر انقلاب از اجرای سرور پاک نشان

در یک جلسه ای که در سال ۱۳۷۲ به اتفاق تنی چند از همکاران گروه دانش رادیو خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم . وقتی خانم پاک نشان را دیدند خطاب به ایشان گفتند: من برنامه شما را می شنوم  اگرچه ما در رادیو فقط صدای شما را می شنویم اما از همین اجرای خوب شما در رادیو آنچه از شما در ذهنمان می بینیم متانت شماست.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

به عنوان یک همکار و مدیر رادیو باید بگویم که اجرای ایشان کاملا درست بود که ناشی از سه عامل مهم بود:

اول  رعایت کامل زبان فارسی و آکسان گذاری های  درست.

دوم: سواد ایشان

و سوم عشقشان به رادیو و احترام به مخاطب.

خانم پاک نشان همیشه می گفتند چون میلیونها نفر صدای من را می شنوند من باید بهترین اجرا را برای ایشان داشته باشم. ایشان برنامه های بسیار زیادی را داشتند اما صدای ایشان در برنامه علم و زندگی سهم ایشان را در گسترش دانش در کشور بسیار پررنگ کرده است . شاید این سکه عشق به کار در رادیو الان خیلی رایج نباشد اما امثال ایشان و استاد امیر نوری کسانی بودند که می توان آنها را میراث معنوی کشور دانست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + = 25