روزهای نارنجی به روایت سرزمین هنر | بازی هدیه تهرانی و علی مصفا

گزارش تصویری TV HonarLand از جشنواره فیلم فجر

«روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی یکی از فیلمهای به نمایش درآمده در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است. این فیلم در ابتدا قرار بود با نام واسطه ساخته شود اما به این نام تغییر عنوان داد.

نویسندگی روزهای نارنجی را آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی انجام داده اند و علیرضا قاسم خان تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است.

در صفحه ای که به نام روزهای نارنجی در ویکی پدیا موجود است این فیلم پس از چندین حضور بین المللی و نامزدی در بخش بهترین فیلم جشنواره های بین المللی فیلم زوریخ و سائوپائولو، روز یکشنبه چهارم مهرماه ۱۳۹۷، موفق شد سه جایزه بهترین فیلم (با عنوان سینماگر بزرگ تازه وارد)، جایزه کلیسای جهانی و جایزه فیبرشی را از جشنواره بین المللی فیلم مانهایم آلمان از آنِ خود کند. همچنین بازی هدیه تهرانی در این فیلم مورد تقدیر ویژه هیئت داوران جشنواره قرار گرفت.

نمایش فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

روزهای نارنجی در چهارمین روز برگزاری سی و هفتمین جشنواره ی فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمد. در هنگام نمایش فیلم کارگردان و سایر عوامل این فیلم نیز در کنار خبرنگاران و اهالی رسانه حضور داشتند و پس از اکران، به پرسشهای نمایندگان رسانه های مختلف پاسخ دادند.

ویدئوی اختصاصی TV Honarland

ویدئویی که خواهید دید مروری کوتاه بر این رویداد در سی و هفتمین جشنواره ی فیلم فجر است که در TV Honarland (تلویزیون اینترنتی هنرلند) تهیه و تولید شده است.

در این ویدئو تلاش شده است تا دیدگاههای تنی چند از منتقدان و کارشناسان سینمایی را درباره ی این فیلم تقدیمتان کنیم. نکته ی قابل توجه در این فیلم بازی هدیه ی تهرانی پس از سالها حضور کمرنگ در سینمای ایران بود که توجه دوستداران سینما را نیز به خود جلب کرده است.

TV HonarLand نخستین تلویزیون تخصصی فرهنگ، ادب و هنر در اینترنت است که با مجوز رسمی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر آغاز به فعالیت کرده است.

گزارش اختصاصی | سرزمین هنر | سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر | TV HonarLand

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

96 − = 89