روایت آماری از نمایش های پایتخت: پاداش میلیاردی برای ترور نعیمی

نمایش «ترور» نوشته و کارگردانی حمید رضا نعیمی تا ۴ دی ماه با ۱۰۶۱۹ تماشاگر به فروش ۸۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال رسید.

به گزارش سرویس تئاتر «هنرلند» به نقل ازروابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر که در حال حاضر به اجرای نمایش «ترور» نوشته و کار حمید رضا نعیمی اختصاص دارد ، طی ۲۴ اجرای گذشته این نمایش میزبان ۱۰۶۱۹ تماشاگر بوده است.

برای این نمایش ۸۲۶ بلیط تمام بها ، ۳۸۹۶ بلیط تخفیف دار و ۵۸۹۷ بلیط مهمان ارائه شده است.

نمایش «بوقلمون» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور نیز که در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، طی ۶ اجرای خود تا ۴ دی ماه ۹۳۰ تماشاگر داشته و ۱۵۷ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال فروخته است. برای این نمایش ۶۴۵ بلیط تمام بها ، ۹ بلیط نیم بها ، ۱۷۳ بلیط تخفیف دار و ۱۰۳ بلیط مهمان ارائه شده است.

نمایش «بهمن» دیگر نمایش مجموعه تئاتر شهر است که با کارگردانی افروز فروزند در تالار سایه روی صحنه است. این نمایش طی ۱۱ اجرا ۷۱۳ تماشاگر داشته و مبلغ فروش این نمایش ۸۰ میلیون و ۹۲۵ هزارریال اعلام شده است. برای این نمایش ۵۲۵ بلیط تمام بها ، ۲۹ بلیط نیم بها ، ۱۵۹ بلیط مهمان ارائه شده است.

نمایش «جنت آباد» نیز که تا ۴ دی ۷ اجرای خود را پشت سر گذاشته با کارگردانی حسن رونده در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است. این نمایش در مدت یاد شده ۱۱۹ تماشاگر داشته است. مبلغ فروش این نمایش ۵ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال اعلام شده است. این نمایش ۴۰ بلیت تمام بها ، ۴ بلیط نیم بها و ۷۵ بلیت مهمان ارائه کرده است.

مجموعه تئاتر شهر در هفته گذشته میزبان جلسات نمایشنامه خوانی آثار زنده یاد محمود استاد محمد نیز بود که طبق گزارش این مجموعه نمایشنامه خوانی شب بیست و یکم کار احسان فلاحت پیشه در تاریخ ۳۰ آذر ماه ۲۶ تماشاگر داشت که از آن میان ۱۰ بلیط تمام بها ارائه شده است. جمع گیشه این نمایشنامه خوانی یک میلیون ریال بوده است.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

نمایشنامه خوانی «آسید کاظم» با کارگردانی سارا دارو فروش نیز که ۱ دی ماه اجرا شده ۳۳ تماشاگر داشته که ۹ بلیط تمام بها برای آن ارائه شده است. جمع گیشه این نماینشامه خوانی ۹۰۰ هزارریال بوده است.

نمایشنامه خوانی «عکس خانوادگی» به کارگردانی پرستو گلستانی نیز که در ۲ دی ماه به اجرا در آمده میزبان ۵۴ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۳۰ بلیط تمام بها ارائه شده و جمع گیشه ۳ میلیون ریال اعلام شده است.

نمایشنامه خوانی «دیوان تئاترال» به کارگردانی روزبه حسینی که ۴ دی ماه برگزار شده نیز ۱۱۹ تماشاگر داشته و تعداد ۷۳ بلیط تمام بها برای آن ارائه شده است. این نمایشنامه خوانی ۷ میلیون و ۳۰۰ هزارریال فروخته است.

اما در سنگلج که این روزها به اجرای دو اثر نمایشی از یک کارگردان اختصاص دارد، از ۲۹ آذر تا ۴ دی جمعا ۵۶۷ تماشاگر بازدید کرده‌اند.

نمایش «اندرحکایت بلدیه اصفهان» به کارگردانی سید عظیم موسوی در هفته گذشته ۳۳۸ تماشگر داشته که از آن میان ۲۲۵ تماشاگر به صورت تمام بها ، ۴۱ نفر نیم بها و ۷۲ نفر با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کرده اند. جمع فروش هفتگی این نمایش ۲۸ میلیون و ۵۹۶ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش «کابوس‌های مرد مشکوک» به کارگردانی سید عظیم موسوی نیز که در ساعت ۲۰ تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود نیز در هفته گذشته ۲۲۹ تماشاگر داشته است. برای این نمایش ۹۰ بلیط تمام بها ، ۶۴ بلیط نیم بها و ۷۵ بلیط مهمان ارائه شده است. جمع فروش هفتگی این نمایش ۱۳ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال اعلام شده است.

خانه نمایش اداره تئاتر با اجرای نمایش «بامن حرف بزن مدآ» به کارگردانی مهدی شیخوند و کلارا کورنا روزهای پررفت و آمدی را پشت سر می گذارد. طبق آمار اعلام شده این نمایش با استقبال ۲۵۵ تماشاگر در هفته گذشته روبرو بوده است. برای این نمایش ۱۰۶ بلیط تمام بها ، ۳۶ بلیط نیم بها و ۱۱۳ بلیط مهمان در هفته گذشته ارائه شده است. این نمایش در گیشه ۲۶ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال فروخته است.

بااین حال نمایش «ترور» با وجود کشمکشهای کارگردان و مدیران تئاتر شهر ،همچنان در صدر جدول فروش تئاتر در دی ماه ۹۴ قراردارد و پیش بینی می شود فروش آن به زودی از مرز یک میلیارد تومان هم فراتر رود که برای تئاتر رکورد خوبی خواهدبود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

21 − = 20