«دو زن» ، ۱۸ سال بعد…

 

فیلمنامه «دو زن» خوانش شد

آمدم به خاطر عباس کیارستمی چون او اعتقاد داشت یک لحظه هم نباید نشست و مهمترین چیز زندگی کار است

این گفته های نیکی کریمی در پایان بازخوانی فیلمنامه ی دوزن بود.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

۲۶/تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه مراسم خوانش فیلم نامه فیلم سینمایی دوزن اثر تهمینه میلانی  در پردیس سینمایی کوروش اجرا شد.این چهارمین برنامه فیلمنامه خوانی از مجموعه برنامه های «فیلم های که دوست داشتیم» است.این فیلمنامه خوانی با در غالبه فیلم های ماندگار سینمای ایران به نفع بانوان کم بضاعت سینما و تئاتر و
با پشتیبانی خانه سینما ، بنیاد سینمای فارابی ، شهرداری و زیباسازی شهر تهران ،خیریه یاران برکت مهر ، صندوق اعتباری هنر ، فرهنگسرای اندیشه ، پردیس سینمایی کورش ، روزنامه صبا و بانی فیلم برگزار  شد.

کارگردانی این بازخوانی به عهده مریلا زارعی بود.نیما رئیسی و نسیم ادبی نیز روایت این خوانش را به عهده داشتند.فیلم سینمایی «دو زن» روایت داستان زندگی فرشته و رؤیا است. فرشته برای رسیدن به هدفش، ادامه درس در دانشگاه و کمک به خانواده، تن به ازدواجی ناخواسته با احمد می دهد. حسن جوانی ناآرام است که همه جا در پی آزار فرشته است. فرشته به اصفهان نزد خانواده اش می رود اما آنجا نیز از مزاحمت های حسن در امان نیست. در جریان تعقیب و گریز، بر اثر تصادف سبب زخمی شدن کودکی می شود. حسن به ۱۳ سال زندان محکوم می شود. پس از آزادی، حسن برای گرفتن انتقام از فرشته با احمد درگیر می شود و او را با ضربات چاقو زخمی می کتد. احمد در این راه جان می بازد و دو دوست، فرشته و رؤیا یکدیگر را بازمی یابند.

مراسم خوانش بانقش خوانی آتیلاپسیانی، نوید محمدزاده و مریلا زارعی  انجام شد.
و بازخوانان نقش ها نیکی کریمی نقش «فرشته»، آتیلا پسیانی نقش «احمد»، نوید محمدزاده نقش «حسن» و مریلا زارعی نقش «رویا»   فرشید زارعی فرد «پدر فرشته» را بر عهده داشتند.

دیگر عوامل برگزاری این مجموعه به شرح زیر بود.

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز ، بهنام راهنمایی
دستیار دوم کارگردان ،نرگس نره ای
طراح و گرافیست ، محمد روح الامینی  ، محمد حسین هوشمندی
مشاور تبلیغات مجازی ، محمد حیدری
تولید، مسعود مقدسی
هماهنگی فروش ، شیما اشتر
عکس ، کانون تصویرگران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

39 + = 42