در «سرزمین هنر» بحث آزاد است

گروه سرزمین هنر متشکل از وبسایت هنرلند و فصلنامه چندرسانه ای سرزمین هنر به تازگی دست به ابتکار جدیدی زده است . این گروه با راه اندازی گروه تلگرامی سرزمین هنر محفلی فرهنگی در فضای مجازی برا ی بحث های آزاد در زمینه مسائل مختلف فرهنگی و هنری فراهم کرده است. در این گروه که جمع زیادی از هنرمندان کشور در رشته های مختلف ازهنرهای نمایشی و گرافیک گرفته تا هنرهای کلامی ، شعر، داستان ، موسیقی ، رادیو وتلویزیون حضور دارند ، محیط مناسبی برای نقد آثار و رویدادهای هنری کشور فراهم آمده است.

گروه سرزمین هنر در طول یک هفته فعالیت خود توانسته است ارتباط مناسبی با کاربران فضای مجازی ایجاد نماید و دو محفل بحث آزاد را نیز برگزار نماید. بحثهای آزاد با اعلام قبلی در ساعتی مشخص در گروه برگزار می شود و همه اعضا می توانند در زمان مقرر در بحث شرکت نمایند . تاکنون دو موضوع در این گروه به اشتراک گذاشته شده است اولین موضوع که در شب سوم ماه مبارک رمضان مطرح شد درخصوص  نامه اقای لاریجانی به وزیر ارشاد درخصوص ربنای شجریان و نظرات مختلف هنرمندان در این زمینه مطرح شد و دومین موضوع که شب ششم ماه مبارک رمضان مطرح شد درباره خصوصیات یک برنامه فاخر فرهنگی هنری برای افطار ماه مبارک رمضان در رسانه های عمومی بود . باتوجه به مشارکت قابل توجه هنرمندان عزیز در این بحث و ارائه نظرات جالب توجه در این زمینه ان شاالله  به زودی گزارشی ازنظرات  این دو محفل فرهنگی هنری در وبسایت ” هنرلند”  منتشر خواهد شد.

هنرمندان و هنردوستان عزیزی که مایل به حضور در گروه تلگرامی سرزمین هنر هستند می توانند از طریق لینک زیر در این گروه عضوشده و پس از مطالعه و پذیرش قوانین گروه فعالیت خویش را آغاز  و در بحثهای آزاد نیز شرکت نمایند.

نشانی گروه سرزمین هنر در تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAAELm_yRSz50rZtMuRw

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 8 =