درگذشت ناگهانی زهره فکور صبور،بسیار تامل برانگیز است

ویدیویی که زنده یاد زهره فکور صبور ساعاتی پیش از مرگ ناگهانی خود منتشر کرد،بسیار تامل برانگیز است و هشدار دهنده.

درگذشت ناگهانی زهره فکور صبور،بسیار تامل برانگیز است|سرزمین هنر|سیدرضا اورنگ|تلویزیون

هنرمندان،به خصوص بازیگران دنیای خود را دارند،دنیایی که گاهی خودشان نیز سعی دارند از آن دور شوند.

بازی در سینما و تلویزیون برای برخی بسیار جذاب است و گاهی آرزویی دست نیافتنی.برای همین همواره تلاش می کنند تا به آرزوی خود برسند.

بسیاری از کسانی که فقط می خواهند بازی کنند و همیشه در چشم بوده و تیتر رسانه ها باشند،عمر بازیگری شان چندان طولانی نیست و نخواهد بود،مگر اینکه فن و هنر بازیگری را با تمام وجود یاد گرفته و حس کنند.

بازیگران،آن قدر مقابل دوربین می روند که تمام مردم را خانواده خویش پنداشته و دور از آنان بودن برای شان سخت است.

دنیای هنر و بازیگری،آنچنان جذاب است و زودگذر که بسیاری از هنرمندان متوجه گذر عمر نمی شوند.

بعضی از بازیگرانی که علاوه بر حرفه شان،به زندگی شخصی خویش نیز اهمیت می دهند،هم بیشتر و بهتر پیشرفت می کنند و هم در جمع خانواده احساس خوبی دارند و کمبودی حس نمی کنند.این هنرمندان کمتر نگران آینده خویش هستند،زیرا خانواده ای دارند که در کنارشان است.

بسیار دیده شده و می شود که برخی از هنرمندان و بازیگرانی که به خاطر نوع کار و تفکرشان تشکیل خانواده نداده اند،پس از رسیدن به سن خاصی که دیگر قابل برگشت و جبران نیست،احساس خلأ کرده که در مدت کوتاهی آنان را دچار آسیب می کند.

زندگی برای اغلب شان بی معنی شده و دنبال گمشده ای می گردند که دیگر شاید هرگز آن را پیدا نکنند.

داشتن همسر و فرزند و زندگی آرام و بدون دغدغه آرزویی دست نیافتنی می شود.آرزویی که کم کم از درون آنان را مانند خوره می خورد و جسم و روح شان را نابود می کند.

آنانی که از ابتدای راه یا میانه آن تشکیل خانواده داده و دارای همسر و فرزند هستند،کمتر دیده شده که بگویند از بازیگری خسته شده اند،زیرا همواره خانواده را در کنار خود داشته اند.

بعضی از هنرمندان و بازیگرانی که به بهانه مشغله زیاد ، فرصت نداشتن و تفریح مفرط در زندگی مجردی، تشکیل خانواده نداده اند،دیر یا زود دچار مشکل می شوند و نمی توانند از آن رهایی پیدا کنند.

خانواده کمتر پیش آمده که جلوی پیشرفت یک هنرمند را بگیرد،اغلب باعث موفقیت نیز بوده است.بیشتر هنرمندان ایرانی و خارجی موفق، پیشرفت خودشان را مدیون همسر و خانواده دانسته اند،زیرا برای آنان راحتی خیال به وجود می آورند.

ویدیویی که زنده یاد زهره فکور صبور ساعاتی پیش از مرگ ناگهانی خود منتشر کرد،بسیار تامل برانگیز است و هشدار دهنده.

پیش از او هم از این دست اتفاقات افتاده است.امیدواریم درگذشت این بازیگر و نکاتی که در ویدیو بر زبان آورده،تلنگری باشد برای هنرمندان و بازیگرانی که تمام زندگی خود را وقف حرفه خویش و تفریح کرده و از تشکیل خانواده دوری می کنند.

جولیا رابرتز،بازیگر معروف هالیوودی را همه می شناسند،او بارها بر زبان آورده که خانواده و فرزندانش اهمیت ویژه ای برایش دارند.

این هنرپیشه مطرح،حتی گفته بود دوست دارد کارهای خانه را همیشه خودش مبه عنوان یک همسر و مادر انجام دهد،زیرا حس خوبی به او می دهد.

خداوند زنده یاد زهره فکور صبور را بیامرزد و روح آزرده اش را آرامش بخشد.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

71 − = 66