خندوانه:همه چیز طبق معمول ،به جز دکور و ماشین کاروان

سری جدید برنامه «خندوانه» امشب ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ از شبکه نسیم به نمایش درآمد. پخش این مجموعه که لقب پربیننده ترین برنامه تلویزیون در سال ۱۳۹۴ را نیز یدک می کشد پس از چند ماه توقف با کمترین تغییر نسبت به سری قبلی از سرگرفته شده است.

تنها تفاوت این برنامه با برنامه های قبلی در دکور این برنامه خلاصه می شود که فضای بزرگتری را در برمی گیرد وتعداد تماشاچیان بیشتری را در خود جا می دهد.

بهروز بقائی هم همچنان مسؤلیت گزارشهای برنامه را به عهده داشت بااین تفاوت که سوار بر خودرو کاروان در شهر آبادان به همراه علیرضا خمسه در نقش یک سمبوسه فروش در خیابانهای شهر می گشتند و مردم هرجا آنها را می دیدند یکصدا جناب خان را صدا می زدند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

همین وهمین

اما درعوض صدای صحنه دچار مشکل بود و  برخی از مهمانان مثل سروش صحت مجبور به استفاده از میکروفون مجری برای گفتار خویش بودند.گرچه ممکن است این کار بعدها به عنوان یک ابتکار دربرنامه معرفی شود اما به قول یک جوان بیننده ، برای برنامه ای با این مخارج عجیب است که تجهیزات صدابرداری آن دچار نقص باشد آن هم در اولین برنامه سری جدید.

بااین همه ، جذاب ترین بخش این برنامه همان شخصیت عروسکی جناب خان بود که با حضور شور آفرین خود شوخیهای جالبی با پدیده ناهنجار آتش بازیهای شب چهارشنبه سوری در سالهای اخیر انجام داد.

اما با این همه باید گفت خندوانه حرف جدیدی درقسمت اول سری جدید خود نداشت و باید دید آیا درشبهای آتی این برنامه تغییر مثبتی خواهد داشت یا همچنان در مدار تکرار حرکت خواهد کرد؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − = 7