حمایت امام جمعه بوشهر از برنامه «زندگی پس از زندگی»

آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ونماینده ولی فقیه در استان بوشهر در گفت وگویی به بیان مطالبی درخصوص ویژه برنامه «زندگی پس از زندگی» پرداخت‌.

حمایت امام جمعه بوشهر از برنامه «زندگی پس از زندگی»|سرزمین هنر|تلویزیون

امام جمعه بوشهر گفت: شبکه چهار سیما در حوزه های مختلف محتوایی و فرمی جهش چشمگیری در چند سال اخیر داشته است.

این استاد درس خارج حوزه علمیه افزود: در این میان «زندگی پس از زندگی» مکاشفه بزرگ فرادنیایی انسان گرفتار در عالم ماده است.

فی الواقع عالم غیب، عالم حقیقت است و این عالم دارالمجاز است در برابر عالم غیب.

براساس منابع دینی که به دست ما رسیده است، این تجارب مورد تایید است. آنچنان که آیات و روایات فراوانی در این باره وجود دارد و حوزه مطالعات عرفانی و فلسفی متکفل بیان بخشی از این رموز عالم غیب است.

وی گفت: از مدیر محترم شبکه چهار تشکر می کنم و همچنین از دست اندرکاران و عوامل تولید این برنامه، علی الخصوص جناب آقای موزون که به تولید این برنامه وزین مبادرت کردند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: سازمان صدا و سیما می بایست قدر این گونه برنامه ها را که باور عمومی مردم به عالم غیب و تعمیق ایمان دینی را در پی دارد بداند.

«زندگی پس از زندگی»، عنوان ویژه برنامه ای است که به بیان تجربیات مرگ موقت افرادی می‌پردازد که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. این برنامه  سومین سالی است که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما پخش می شود.

«زندگی پس از زندگی» تا آخر ماه مبارک ، هرشب ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه چهار پخش می شود و تکرار آن نیز ساعت ۲۳:۴۰ همان روز و ۱۲ روز بعد پخش خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

82 − = 81