رییس محترم صداوسیما،دیدارهای صوری و آسیب زننده را متوقف کنید

رییس محترم صداوسیما،اگر واقعا دنبال تحول در تلویزیون هستید که بعید می دانم،چرا سراغ استادان کارکشته این فن نمی روید که در بدترین شرایط کشور تلویزیون را زنده نگه داشته و با تولید سریال ها و برنامه های جذاب،مخاطبان را پای گیرنده ها نشاندند؟

رییس محترم صداوسیما،دیدارهای صوری و آسیب زننده را متوقف کنید|سرزمین هنر|تلویزیون

روابط عمومی رسانه ملی: پیمان جبلی رییس صداوسیما با جمعی از هنرمندان در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما دیدار کرد.

دیدار با این افراد تکراری که اکثر آنان مسبب افت سریال ها و برنامه های تلویزیون و فراری دادن مخاطبان هستند،چه دستاوردی می تواند در پی داشته باشد؟مطمئنا همه آنان گفته و می گویند پول بیشتری به بدهید و تمام قد از تولیدات ضعیف مان حمایت کنید!

بارها روسای مختلف صداوسیما با این افراد که اکثرشان فاقد دید و ذوق هنری هستند دیدار کرده اند،نتیجه این دیدارها ضعف روزافزون تولیدات تلویزیون و ریزش شدید مخاطب را در پی داشت.

حضور تهیه کننده ای نورچشمی که به زمین و زمان بدهکار است و تلویزیون نیز به خاطر ملاحظات پشت پرده سالی چند سریال به او پیشکش می کند،جز تخریب ساحت صداوسیما و مردم،چه نتیجه ای در بر دارد؟

اگر این افراد کاربلد بودند و برنامه ریز تاکنون لااقل یک طرح برای بهبود کار ارائه می دادند،این طرح کجاست؟اغلب آنان حتی در کار خود نیز مانده و دست چپ و راست خویش را نیز در این عرصه از هم تشخیص نمی دهند،بعد شما با آنان دیدار کرده اید که چه چیزی به دست آورید؟!

جلسات تشریفاتی و صوری هیچ دستاوردی برای تلویزیون و مردم نداشته و ندارد

جناب جبلی ،مطمئنا خود شما بهتر از هرکسی دانسته و می دانید که این جلسات تشریفاتی و صوری،هیچ دستاوردی برای تلویزیون و مردم نداشته و ندارد،فقط یک بیلان کاری معمولی اداری است.

رییس محترم صداوسیما،اگر واقعا دنبال تحول در تلویزیون هستید که بعید می دانم،چرا سراغ استادان کارکشته این فن نمی روید که در بدترین شرایط کشور تلویزیون را زنده نگه داشته و با تولید سریال ها و برنامه های جذاب،مخاطبان را پای گیرنده ها نشاندند؟

چرا استاد مسلم تلویزیون،یعنی اسماعیل میرفخرایی در این جمع حضور ندارد؟چرا نامی از بهزاد اشتیاقی سازنده بهترین آیتم های طنز انتقادی تاریخ صداوسیما برده نمی شود؟اصلا این بزرگان را می شناسید؟

بسیاری دیگر از بزرگان تلویزیون وجود دارند که تشنه یاری رسانی به کیفیت تولیدات هستند،چرا سراغ آنان نمی روید؟چرا از بازنشستگان کاربلد تلویزیون مشورت نمی گیرید؟

رییس محترم تازه بر تخت نشسته صداوسیما،اگر شما نیز اصرار دارید بر همان طبل تهی که روسای اسبق و سابق کوبیدند،بکوبید تکلیف را مشخص کنید.با شعار دادن کار درست نمی شود.

اگر واقعا می خواهید صداوسیما از این وضعیت بغرنج خارج شده و مخاطبان دوباره پای تلویزیون بنشینند،راه آسان بسیار است،به شرط آنکه قلبا بخواهید و از فشارهای کاذب نترسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

89 + = 92