جشن تولد هشتاد سالگی رادیو در ایران به صورت مجازی برگزار می شود

چهارمین ارمغان اردیبهشت از امشب به مدت 4 شب برگزار می شود

 جشن تولد هشتاد سالگی رادیو ، رسانه سخنگو همزمان با اول اردیبهشت ماه روز بزرگداشت استاد سخن سعدی شیرازی از امشب در فضای مجازی آغاز می شود.

جشن تولد هشتاد سالگی رادیو در ایران به صورت مجازی برگزار می شود | موسسه ی فرهنگی هنری «پژوهندگان امید سرزمین هنر» ضمن تبریک فرارسیدن هشتادمین سالروز تولد رادیو در ایران اعلام کرد از امشب اول اردیبهشت ماه تا روز ۴ اردیبهشت جشن ۸۰ سالگی رادیو به مدت ۴ شب در اینستالایو برگزار می شود.

جشن تولد هشتاد سالگی رادیو در فضای مجازی

با توجه به وضعیت پاندمی بیماری کرونا و شرایط ویژه کشور در رعایت نکات بهداشتی و فاصله ی فیزیکی(اجتماعی) افراد جامعه، «جشن ارمغان اردیبهشت» امسال به مناسبت هشتادمین سالگرد تولد رادیو در ایران را به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.
در این جشن که روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹برگزار خواهد شد چهره های ماندگار رادیویی و هنرمندان دیگر رسانه ها با کاربران فضای مجازی ارتباط مستقیم خواهند داشت.

نشانی اینستاگرام هنرلند

علاقمندان رادیو می توانند از امشب اول اردیبهشت تا چهارشنبه سوم اردیبهشت از ساعت ۲۱ تا ۲۲ در لایو اینستاگرام سرزمین هنر به نشانی instagram.com/honarland/ با برگزار کنندگان این مراسم و هنرمندان رادیو دیدار و گفتگو کنند.

در این ارتباط همه کاربران اینترنتی می توانند ضمن ارائه پیشنهاداتشان درباره ی این جشن، خاطرات خود درباره رادیو ونقش آن در زندگی¬شان را بازگونمایند. حاصل این برنامه در مراسم مجازی «ارمغان اردیبهشت» در روز ۴ اردبیهشت ماه در فضای مجازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است که این مراسم سالهای گذشته توسط وبسایت هنرلند با مشارکت معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می گردید و محلی برای دیدار علاقمندان رادیو با پیشکسوتان و هنرمندان این رسانه ی مردمی بوده است.
این خبر برای نخستین بار از سوی مؤسسه سرزمین هنر در اختیار ایسنا قرار گرفت و قرار است جزییات بیشتر این جشن متعاقباً در خبرگزاری های مختلف به اطلاع عموم برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

47 − 37 =