معاون امور هنری وزارت ارشاد:جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آیندۀ موسیقی این مرزو بوم است

 معاون هنری وزیر در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت: جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آیندۀ موسیقی این مرزو بوم است، سرزمینی که همواره صحنه نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می آموزند .

معاون امور هنری وزارت ارشاد:جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آیندۀ موسیقی این مرزو بوم است|سرزمین هنر|موسیقی|

 

محمود سالاری معاون هنری وزیر در پیام خود به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان آورده است: موسیقی، نه هنری در کنار دیگر هنرها، بلکه جویباری روان و پرطراوت است که هنرهای دیگر با آن تازه و شاداب تر می نماید و دستاوردهای بی نظیر همچون خلق و زایش اثر هنری ماندگار در این همنشینی متولد می شود.
شایستگی و توانمندی نوجوانان و جوانانِ ایران زمین در پرتوی آموزش علمی و عملی و بهره گیری از تجربۀ پیشکسوتان و هنرمندان و ترکیب علم و هنر موسیقی نوید بخش تداوم این هنر ارجمند در پهنه سرزمین کهن و اسلامی ایران است.

در ادامه این پیام آمده است: جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آیندۀ موسیقی این مرزو بوم است.

سرزمینی که همواره صحنه نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می آموزند تا درکنار بهره گیری از نقش تأثیرگذار و بی بدیل استادان و هنرمندانِ برجسته موسیقی به شایستگی بتوانند پاسدار هویت، اصالت و ارزش های ایرانی اسلامی باشند.
ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفق پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان نقش فعالانه و همدلانۀ استادان و هنرمندان محترم حاضر در هیأت دواران، دبیر محترم و دست اندرکاران اجرایی جشنواره شایستۀ سپاس است .

امیدوارم با تداوم این جشنواره هنر والای موسیقی در همه گونه‌ها به ویژه باحضور جوانان به حیات بالنده خود ادامه دهد.
پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و مشارکت گسترده استادان موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی در حال برگزاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + = 25