جریمه سنگین برای رعایت نکردن موارد ایمنی در فیلم «زنگار»

عوامل سازنده فیلم «زنگار» به دلیل رعایت نکردن قوانین ایمنی ۱۳۷ هزار دلار جریمه شدند.

جریمه سنگین برای رعایت نکردن موارد ایمنی در فیلم «زنگار»|سرزمین هنر|سینما

مهر:سازندگان فیلم وسترن «زنگار» که در آن آلک بالدوین به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده حضور داشت و با شلیک سر صحنه فیلمبرداری، هالینا هاچینز فیلمبردار فیلم را کشت، با حداکثر جریمه ممکن برای بی‌توجهی به موارد ایمنی درباره سلاح گرم در صحنه فیلمبرداری مواجه شدند و از سوی اداره ایمنی و سلامت شغلی نیومکزیک ۱۳۷ هزار دلار جریمه شدند .

به گزارش این اداره، درحالی که شکایت‌های مستندی درباره رعایت نشدن ایمنی کار با اسلحه در این فیلم وجود داشت، اما تهیه‌کنندگان به این امر رسیدگی نکردند.

برمبنای این گزارش، دیوید هالز که وظیفه هماهنگی تامین ایمنی را برعهده داشت یک هفت‌تیر با کالیبر بزرگ را بدون مشورت با متخصصان اسلحه به بالدوین تحویل داد.

رییس اداره ایمنی همچنین به آسوشیتدپرس گفته است: مدیریت تهیه فیلم فرصت‌های متعددی داشت تا دست به اقدامات پیشگیرانه بزند، اما تصمیم گرفت دست به این کار نزند و در نتیجه این بی‌توجهی‌ها جوئل سوزا کارگردان و هالینا هاچینز فیلمبردار به شدت مجروح شدند و در نهایت هاچینز بر اثر جراحات جان باخت.

آژانس نیومکزیکو با صرف ۱۵۰۰ ساعت برای بررسی این موضوع و انجام مصاحبه با حداقل ۱۲ نفر این نتیجه را به دست آورده است. این در حالی است که تحقیقات جداگانه در مورد اتهامات جنایی احتمالی هنوز در جریان است.

نماینده ناظر بر فیلمنامه «زنگار» در بیانیه‌ای گفت: همه افرادی که مسوول این اتفاق هستند، باید از شرم سر خود را پایین بیندازند.

 این گزارش فراتر از سهل‌انگاری است و این تخلفات عمدی هستند و با کلمه دیگری نمی‌توان شکست‌های شرکت تولید فیلم را توصیف کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

27 + = 34