تنظیمات پرده سبز برای استودیو(کوروماکی)

آکادمی آنلاین سرزمین هنر

تنظیمات پرده سبز برای استدیئو(کوروماکی):

استودیو عکاسی کروماکی ، محلی است که به شما اجازه می‌دهد یک پس زمینه دلخواه را به انتخاب خود جایگزین پرده سبز کنید.

ویدئویی که مشاهده می‌کنید از جمله ویدئوهایی است که برای آموزش در آکادمی‌آنلاین سرزمین هنر به علاقمندان تقدیم شده است.

برای دیدن فیلم کامل و شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین سرزمین هنر به آدرس academyhonarland.ir مراجعه

این تکنیک در سال‌های اخیر بیشتر در صنعت فیلم مورد استفاده قرار گرفته است، اما در با این حال در میان عکاسان نیز بسیار محبوب است .

با استفاده از یک صفحه سبز، شما می‌توانید تصاویر شگفت انگیزی را به وجود بیاورید که به این راحتی‌ها با عکاسی معمولی قابل اجرا نیست و اگر هم باشد بسیار هزینه بر است. اجاره یک استودیو عکاسی و تصویر برداری و عکاسی مقابل پرده سبز امکانات عکاسی شما را به شدت افزایش می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی تجربه های گوناگونی در زمینه عکاسی کسب کنید.

ویژگی پرده سبز همان‌طور که در سایر مقالات هم ذکر شد این است که به خاطر عدم وجود رنگ‌دانه‌های سبز در پوست می‌توان آن را به راحتی از سوژه جدا کرده و تصویر مورد نظر را جایگزین کنید پرده کروماکی کرد.

اگر با استفاده از فتوشاپ برای تغییر پس زمینه آشنایی داشته باشید، ممکن است تجربه کرده باشید که گاهی وقت ها مجبورید ساعت‌های زیادی وقت صرف کنید تا پس زمینه تصویر با موفقیت حذف شود. استودیو عکاسی کروماکی این پروسه را ساده کرده و به شما اجازه می‌دهد تقریباً بلافاصله بعد از تصویر برداری در استودیو عکاسی با استفاده از نرم افزارهای ادیت ، همان‌گونه که می‌خواهید عکس خود را طراحی کنید.

نرم افزار مناسب برای ادیت عکس ها :

باور کنید یا نه، عکاسی روی صفحه نمایش سبز بسیار آسان است. به جز استودیو عکاسی کروماکی شما تنها نیاز به یک دوربین دیجیتال یک کامپیوتر و یک نرم افزار ادیت عکس دارید تا بتوانید یک نتیجه خوب و حرفه ای داشته باشید.

برنامه‌های زیادی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد که صفحه سبز را با پس زمینه انتخابی خود تعویض کنید. به عنوان مثال فتوشاپ یک فیلتر رنگی دارد که به طور خودکار رنگ سبز را از تصویر شما حذف می کند، اما انواع مختلفی از برنامه‌های دیگر هم وجود دارد که به طور خاص برای ادیت عکس های گرفته شده در استودیو عکاسی با حضور پرده سبز طراحی شده‌اند.

دیگر موارد که باید رعایت شود:

  • نورپردازی در استودیو عکاسی
  • یکدست بودن پرده کروماکی در استودیو عکاسی
  • فاصله سوژه با پرده کروماکی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

34 − = 31