تقدیر از برگزیدگان جشنواره رسانه ای «فراز» گیلان

برگزیدگان جشنواره رسانه ای «فراز» گیلان معرفی و تقدیر شدند.

تقدیر از برگزیدگان جشنواره رسانه ای «فراز» گیلان|سرزمین هنر|فرهنگ و ارتباطات

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مراسم اختتامیه جشنواره «فراز» و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره با تشریح سیاست های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در سال جدید با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌هایی درخصوص افزایش جمعیت و فرزندآوری تدوین شده تا عملکرد مقبول تری را ارائه دهیم.

رضا ثقتی با بیان اینکه زنگ خطر کاهش جمعیت هنوز برای برخی مدیران به صدا درنیامده است افزود: باید جامعه به دید بحران به معضل جمعیت بنگرد و نیازمند برنامه‌ها و محرک‌هایی برای توجه اذهان جامعه به این مهم با همکاری و مشارکت هنرمندان و مفاخر استان هستیم.

وی با اشاره به پیشینه فرهنگی گیلان، وجود معضلاتی در حوزه کتابخوانی و فرزندآوری را نگران کننده دانست و اذعان کرد: هنرمندان با تولیدات فاخر خود در این زمینه پیشرو باشند.

ثقتی با بیان اینکه باید از ابزار فرهنگ و هنر برای توجه به بحران ها و رفع آن بهره گیریم از هنرمندان خواست تا توجه جدی تری به این گونه معضلات در خلق آثار خود داشته باشند.

وی با اشاره اجتماع نوجوانان نسل ظهور و اجرای سرود ۳۱۳ نفره«سلام فرمانده» همزمان با نیمه شعبان در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت اذعان کرد: نیازمند این گونه حرکت های میدانی هستیم ،چراکه ابزار هنر برگ برنده و زبان مشترک همه ملل است که از همه مرزها عبور می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: باید خود را به زبان هنر آراسته تا برخی معضلات مبتلا به را به جامعه انتقال داده و نسخه‌ای شفابخش برای آن بیابیم.

یاسر محجوب هم در این مراسم با بیان اینکه رسالت سازمان فرهنگی هنری شهرداری رشت مشارکت با دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر است اذعان کرد: جشنواره ها باید با اطلاع رسانی بیشتری فراگیر شود تا مخاطب بیشتری را درگیر کند.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه آثار این جشنواره در فصای مجازی منتشر می شود تا افکار عمومی را نسبت به این گونه مسائل آشناتر کنیم گفت: سال آینده جشنواره های فرهنگی و هنری شهر را پررنگ تر برگزار می کنیم.

در ادامه این مراسم نفرات برگزیده جشنواره تولیدات فرهنگی رسانه ای «فراز» در راستای توسعه و تقویت مطالعه تقدیر شد.

در بخش موشن گرافی مهدی بدوی و امیر اسماعیلی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش کلیپ حسین زحمتکش برگزیده شد . الیاس زریابی و  اکبرحیدرپور نیز شایسته تقدیر شدند‌.

در پایان این مراسم از زحمات یاسر محجوب به دلیل مشارکت در برنامه های فرهنگی هنری اداراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 1