تغییر رییس موزه هنرهای معاصر

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان رییس جدید موزه هنرهای معاصر تهران منصوب کرد.

تغییر رییس موزه هنرهای معاصر|سرزمین هنر|هنرهای تجسمی

به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری، عبادرضا اسلامی کولایی با حکم محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان رییس جدید موزه هنرهای معاصر تهران منصوب شد.

در این حکم انتصاب آمده‌است:

«با عنایت به شایستگی و تجربیات ارزنده شما به موجب این حکم به عنوان رییس موزه هنرهای معاصر تهران منصوب می شوید.

امید است با مدیریت تخصصی موزه و نمایش و معرفی هدفمند و پژوهش محور آثار گنجینه و توجه به حفاظت و حراست از این میراث گرانبها با استفاده از نظریات تخصصی هنرمندان و صاحب نظران، ظرفیت های موزه هنرهای معاصر تهران در گستره ملی و بین المللی بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند منان خواستارم.»

عبادرضا اسلامی کولایی پیش‌تر عضو شورا و معاون موسسه آموزشی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر را بر عهده داشته است. معاونت اداری، مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مدیریت کل پشتیبانی شرکت بازرگانی دولتی ایران، قائم‌مقام و معاونت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و معاونت گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و ریاست فرهنگسرای نیاوران از دیگر سوابق اسلامی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

48 − 42 =