تشکر ویژه از وحید لک و مسعود نجفی

نگاهی به عملکرد روابط عمومی جشنواره های فیلم و تئاتر فجر

تشکر از وحید لک و مسعود نجفی | سید رضا اورنگ | نقد کردن دغدغه من است و منتقدی پیشه ام،اما هرگز پا را از دایره انصاف بیرون نگذاشته و نخواهم گذاشت. برخلاف عده ای،اصلا باور ندارم که نقد نویسی به معنای تخریب کردن باشد،زیرا وظیفه منتقد جدا کردن سره از ناسره است،یعنی هم باید ازعیوب بگوید و هم ازمحاسن.هرچه غیر از این باشد،هر نامی بر آن می توان نهاد به جز نقد.
هرچند که من به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و می کنم،اما همیشه عده ای با نقد شدن مشکل دارند و خواهند داشت،بنابراین عده ای که نقد شده اند تاب نیاورده و همواره جبهه گیری کرده و کینه به دل می گیرند.گاهی نیز تهدیدهای خویش را حواله ام می کنند تا از نوشتن دست بکشم که نمی کشم،زیرا برایم حکم نفس کشیدن را دارد.
امروز به جای نقد کردن می خواهم از دو نفر و تیم شان تشکر ویژه کنم بابت زحماتی که در جشنواره های تئاتر و فیلم فجر کشیدند و احترامی که برای پیشکسوتان عرصه هنر و رسانه قائل شدند.
دوستان خوب و تلاشگرم، وحید لک مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر و مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر که در بدترین شرایط عهده دار این مسوولیت شدند و به بهترین وجه نیز از عهده آن برآمدند.
این دو عزیز مانند برخی، خویش را کارمند نپنداشتند که فقط بیایند کارتی بزنند ، گزارش و بیلانی بدهند و بروند،بلکه عاشقانه و خستگی ناپذیر پای مسوولیتی که پذیرفته بودند ایستادند و آن را با تلاش بی وقفه و قابل قبول به پایان رساندند.

وحید لک
وحید لک
شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

وحید لک در اتاقی ننشست تا دیگران به امور رسیدگی کنند و خود ناظری بی منظور باشد،بلکه آستین ها را بالا زد و وارد گود شد تا کاستی ها و نگرانی های خبرنگاران ، پیشکسوتان و هنرمندان را برطرف کند که این کار را انجام داد.به وحید لک و همکاران بی ادعا،اما سختکوش اش خسته نباشید گفته و از آنان تشکر می کنم.
مسعود نجفی نیز با اینکه عنوان مدیر را یدک می کشید،اما مدام به همه جا سرکشی می کرد تا کاری روی زمین نمانده و خبرنگار و پیشکسوتی دچار رنجش نشود.متاسفانه عده ای معدود از خبرنگاران، نمک ناشناسی کردند و به جای اینکه جو را به احترام نجفی آرام نگه دارند،مدام بهانه تراشی کردند و با حاشیه سازی در نشست ها دردسرساز شدند.با این همه مسعود نجفی صبر پیشه کرد،نه به این گروه اندک چیزی گفت و نه با آنان برخوردی کرد.
هرچند عده ای خستگی را بر تن مسعود نجفی گذاشتند،اما هرچه بود تمام شد.بنابراین به وی و تیم همکارش نیز خسته نباشید گفته و تشکر می کنم.خواستم از دو نفر از همکاران نجفی گله کنم بابت بی ادبی شان،اما این کار را نمی کنم تا اوقات نجفی و همکارانش تلخ نشود.

مسعود نجفی
مسعود نجفی

مطمئنا عده ای معدود بعد از خواندن این نوشتار،پشت سرم یا چشم در چشم بابت این تشکر خرده خواهند گرفت و برای خود داستان سرایی خواهند کرد،اما مهم نیست،زیرا وظیفه ذاتی من ایجاب می کند در قبال کجرفتاری ها و کوتاهی ها بی تفاوت نباشم که هرگز نبوده و نخواهم بود. وظیفه دیگرم این است که از کارهای خوب حمایت و از افراد دلسوز تشکر کنم که همواره این کار را انجام داده و خواهم داد.
یکی از کارهای شایسته وحید لک و مسعود نجفی ارج گذاشتن به پیشکسوتان عرصه رسانه بود که با نیت خیر و تفکر حرفه ای صورت گرفت.هم به آنان احترام گذاشتند و هم به جشنواره خویش رونق دادند.
اگر مسوولیت های نشست های پردیس ملت به عهده ریش سفیدان بود،مطمئناً این گونه به حاشیه کشیده نشده و جنجال برانگیز نمی شدند، زیرا هم هنرمندان و هم خبرنگاران به حرمت ریش سفید آنان، سعی می کردند نشست ها به اغتشاش کشیده نشود. از طرفی پیشکسوتان نیز هرگز اجازه بی ادبی و هتاکی را به کسی نمی دادند.امیدوارم وحید لک و مسعود نجفی در مسوولیت هایی که به عهده می گیرند همیشه موفق باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − = 14