بی‌احترامی مسوولان استان بوشهر به گروه آنسامبل «سیریا»

آنسامبل موسیقی «سیریا» در حالی ۲۳ و ۲۴ تیرماه در بوشهر روی صحنه رفت که به دلیل رفتار نامناسب ارشاد استان، گروه تصمیم به حذف دو قطعه و اتمام کنسرت کرد.

بی‌احترامی مسوولان استان بوشهر به گروه آنسامبل «سیریا»|سرزمین هنر|موسیقی 

ماکان صغیری تهیه کننده آنسامبل «سیریا» درباره اتفاقات پیش آمده در کنسرت گفت: بعد ازگذشت ۴ سال از اولین اجرای آنسامبل سیریا در بوشهر تصمیم گرفتیم بار دیگر در زادگاهمان به صحنه برویم .

از ابتدا قصد داشتیم ۲۳ تیرماه در دوسانس اجرا داشته باشیم که به دلیل استقبال گسترده، اجرای مان را یک شب دیگر تمدید کردیم، اما متاسفانه شب گذشته در سومین سانس از کنسرت با رفتارهای ناشایست مسوولان ارشاد استان روبرو شدیم به طوری که تصمیم گرفتیم بدون اجرای دو قطعه پایانی(غراب و چشم عسلی)، کنسرت را تمام کنیم و این در حالی است که موسیقی ما تماما برگرفته از موسیقی فولک بوشهر است.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

وی ادامه داد:آنسامبل «سیریا» با مجوز رسمی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زادگاهش به صحنه رفت و خاطرات فراموش ناشدنی را در این دو شب ثبت کردیم، اما متاسفانه به دلیل بی‌احترامی مسوولان ارشاد استان با گروه، با تمام احترامی که مردم شهرمان قائل هستیم اعلام می‌کنم دیگر کنسرتی در بوشهر نخواهیم داشت.

تهیه کننده آنسامبل «سیریا»  بیان داشت: ما برای مخاطبان مان احترام و ارزش بسیاری قائل هستیم و تمام تلاش مان براین است که آنچه شایسته مردم است به گوش شان برسانیم و برای محقق کردن این امر هر آنچه در توان داریم انجام می دهیم که نمونه بارز آن تکرار اجرای دو قطعه در اولین شب اجرای «سیریا»  به واسطه اشکالات پیش آمده در صدابرداری سالن بود.

آنسامبل «سیریا» با خوانندگی محمد لاریان و نوازندگی بهروز شریفیان، امیرحسین ماهینی، معین پاکباز، مهدی منفرد، فرشاد برنجی و مهدی ناصری، در چهار سانس قطعاتی از آلبوم «میزدوتایی» و چند قطعه از جمله «بمونی»، «بیچاره» و …اجرا کردند که به پاس قدردانی از زحمات ایرج صغیری هنرمند پیشکسوت تئاتر کشور که هم اکنون در بستر بیماری است این اجراها را به ایشان تقدیم کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 5