بهنام صفوی خواننده جوان و باز هم حکایت هجران

بهنام صفوی خالق آلبوم های: “عشق من باش” “آرامش” “فوق العاده” و “معجزه” ساعاتی قبل برای همیشه آرام گرفت

بهنام صفوی خواننده پاپ کشور مان مقارن بامداد امروز ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۸، بعد از سالها مبارزه با سرطان  در بیمارستان میلاد اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مروری بر زندگی نامه بهنام صفوی

او در ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز دیده به جهان گشود و پس از تولد به همراه خانواده به بندر ماهشهر عزیمت کرد و تا سن  ۱۶ سالگی در آن شهر اقامت داشت و پس از آن به تهران مهاجرت کرد. پس از گذراندن دوران دبیرستان تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی مهندسی عمران ادامه داد.

موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودجوش و خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت.اما علاقمندیش به خوانندگی باعث شد صدای خود را نیز پرورش دهد.

فعالیت او در حوزه ی موسیقی و خوانندگی به انتشار قطعه «تمنا» در سال ۱۳۸۵ انجامید که مورد استقبال قرار گرفت و همین انگیزه‌ای شد تا خوانندگی را جدی تر دنبال کند و اولین  آلبوم مستقل خود را با عنوان «عشق من باش» در سال ۱۳۸۸ به بازار عرضه کند.

پس از آن سه آلبوم دیگر نیز با نامهای «آرامش»، «فوق‌العاده» و «معجزه»  از این خواننده پاپ تقدیم علاقمندان موسیقی شد.اما بهنام صفوی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغزی شد.

علت فوت بهنام صفوی

با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۴ به تشخیص پزشکان معالج در ایران مجبور به عمل جراحی شد. و حالش رو به بهبود رفت تا جایی که حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم در همین دوران منتشر کرد.

او  درسالهای اخیر کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماریش تشدید شد و این  بار تصمیم گرفت برای درمان به آلمان سفر کند.

در آلمان پروفسور سمیعی روند درمانی وی را برعهده گرفت و در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی  قرارداد. صفوی پس از بهبودی شرایط جسمی به ایران بازگشت، اما دی ماه ۹۷ بار دیگر علائم بیماری در وی پدیدار و در بیمارستان بستری شد اما سرانجام صبح امروز این خواننده ی  جوان پاپ  نتوانست در مقابل بیماری تاب بیاورد و در بیمارستان میلاد اصفهان دار فانی را وداع گفت.

بهنام صفوی یکی از ستارگان جوان موسیقی پاپ ایران بود و طرفداران زیادی داشت.

رضا فؤادیان مدیر برنامه های این خواننده  در صفحه اینستاگرام خود فوت هنرمند جوان موسیقی پاپ کشورمان  را اینگونه اعلام کرد.

مدیر برنامه بهنام صفوی
رضا فوآدی

پدر بهنام صفوی نیز پس از تایید فوت خواننده پاپ ایران از مکان برگزاری مراسم تشیع در شاهین شهر اصفهان خبر داد.سرزمین هنر (HonarLand.ir) درگذشت بهنام صفوی خواننده ی جوان و خوش ذوق پاپ ایرانی را به هموطنان عزیز به خصوص خانواده ی محترم ایشان تسلیت می گوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + = 6