ترانه یا فاطمه با صدای ناصر عبدالهی و مطالب خواندنی دیگر

هفته ای که گذشت وهفته ای که پیش روست چند مناسبت مهم با خود دارد.

دراین هفته سی ویکمین جشنواره موسیقی فجر درتهران برگزارشد وگروههای موسیقی در چند رشته سنتی ایرانی،پاپ ایرانی وموسیقی ملل به اجرای آثار خود پرداختند وشور وحال وصف ناپذیری را در بین علاقمندان موسیقی آفریدند.همچنین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز درحال برگزاری است.جمعه آینده هفتم اسفندماه نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار می شود.

همچنین از این هفته ایام فاطمیه نیز اغاز می شود بسته پیشنهادی این هفته متأثر از این مناسبتها خواهدبود.

معرفی یک وبسایت هنری و یک مجله دیجیتالی

مجله دیجیتالی «پان آرت» یکی از زیباترین وکاملترین مجله های اینترنتی فارسی زبان است که اختصاص به هنرهای تجسمی دارد و در وبسایتی به همین نام قابل دسترسی هنرمندان می باشد.

« پان آرت» را هنرمندان خوش ذوق وجوانی به وجود آورده اند که بدون حاشیه و با جدیت در اعتلای هنرهای تجسمی تلاش می کنند. هنرمندانی همچون:

رضا عالی،محمد ملکی، مهدی نصرتی وعلی عالی ابوذر به وجود آورده واداره می کنند.این گروه درمعرفی خود چنین نوشته اند:

گروه فرهنگی هنری پان آرت ، مجموعه ای خصوصی است که بدور از هرگونه حاشیه و یا روابط خاص ، با هدف معرفی هنرمندان جوان ، ارایه اخبار هنرهای تجسمی و تولید محتوای مرتبط با امور هنری تاسیس شده است . فعالیت های مختلف گروه پان آرت از ابتدای تاسیس شامل مجله دیجیتال ورق خور ، اخبار هنری و ارایه مطالب آموزشی و نیز مطالبی چون پادکست و مقالات مختلف بوده و تمامی فعالیت های این گروه تابع قوانین کشوری است. اطلاعات کامل درباره مجله دیجیتال ، شبکه خبری ، هویت بصری گروه ، معنای اسم مجموعه ، برنامه ریزی آینده  و مدیران این گروه را میتوانید از لینک تاریخچه پان آرت به صورت کامل بررسی کنید. گروه پان آرت منتظر ارتباط و دریافت اطلاعات و پیشنهادات شما از طریق پل های ارتباطی گروه میباشد.

درآستانه انتشار سی وهشتمین سی وهشتمین شماره این مجله،«هنرلند» برای این هنرمندان عزیز و گروه خلاقشان بهترینها را آرزو می کند.

مجله دیجیتال پان آرت
  شماره سی وهشتم مجله دیجیتال پان آرت

موسیقی

این روزها که در سرتاسر کشورمان یاد ونام حضرت زهرا(س) بر زبانها جاری شده وقلبها را منور کرده است ،شنیدن یک سرود زیبا در این باره خالی از لطف نیست. «فاطمه بنت نبی» از جمله ترانه های زیبائی است که از مرحوم ناصرعبدالهی خواننده جوان بندرعباسی به یادگار مانده است. این ترانه را میشنویم وبرای مغفرت خواننده آن دعا می کنیم.

آلبوم عکسهای انتخاباتی

انتخابات صحنه زیبائی از حضور مردم را به همراه دارد. حضوری که گاه صحنه های جالبی را به وجود می آورد که هنرمندان عکاس آنها را شکار می کنند عکسهائی که می بینید نمونه های جالبی از تبلیغات متفاوت کاندیداهای انتخابات مختلف سی وهفت سال گذشته ازانقلاب اسلامی است که از میان هزاران عکس انتخاب شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 2