برگزاری مسابقه کتابخوانی «حوض خون»

مسابقه بزرگ کتابخوانی «حوض خون» با جوایز ارزنده و میلیونی توسط انتشارات «راه یار» برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «حوض خون»|سرزمین هنر|کتاب

مسابقه بزرگ کتابخوانی «حوض خون» کتاب تقریظ شده رهبر معظم انقلاب با جوایز ارزنده و میلیونی توسط انتشارات «راه یار» برگزار می‌شود.

کتاب «حوض خون» روایتی از مجاهدت بانوان اندیمشکی از رختشویی در دوران دفاع‌مقدس است که در ۵۰۴ صفحه، به قلم فاطمه‌سادات میرعالی نوشته و توسط انتشارات «راه یار» چاپ شده است.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه، پس از تهیه کتاب باید بخش کوتاهی از کتاب را با گویش و لهجه محلی خوانده و فایل آن را تا عید فطر در سایت ketabpishe.ir بارگذاری کنند.

کمک هزینه سفر عتبات عالیات برای نفرات اول تا سوم، کمک هزینه سفر مشهد مقدس برای نفرات چهارم تا دهم و بن خرید کتاب های انتشارات راه‌یار تا سقف ۵۰۰ هزار تومان به مدت یک سال جوایز این مسابقه کتابخوانی هستند.

براساس اعلام ناشر، تمامی اثرات ارسال شده، داوری و طی مراسمی از بهترین آثار تقدیر می‌شود.

متن تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی

متن تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی که اواخر اسفند سال گذشته در بیمارستان شهید کلانتری اندیشمک رونمایی و منتشر شد به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اولین احساس، پس از خواندن بخش‌هائی از این کتاب، احساس شرم از بی‌عملی در مقایسه با مجاهدت این مجاهدانِ خاموش و بی‌ریا و گمنام بود. آنچه در این کتاب آمده بخش ناشناخته و ناگفته‌ئی از ماجرای عظیم دفاع مقدس است. باید از بانوی پرکار و صبور و خوش‌سلیقه‌ئی که این کار پرزحمت را به‌عهده گرفته و بخوبی از عهده برآمده است و نیز از مؤسسه‌ جبهه‌ فرهنگی عمیقاً تشکر شود. مهر ماه ۱۴۰۰

گفتنی است پیشتر نیز رهبر انقلاب اسلامی مهرماه امسال در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای زنجان با اشاره به مطالعه کتاب «حوض خون» فرموده بودند: «من اخیراً یک کتابی خواندم به نام «حوض خون»البتّه من در اهواز دیده بودم؛ خودم مشاهده کردم آنجایی را که لباس های خونی رزمندگان را و ملحفه‌های خونی بیمارستان‌ها و رزمندگان را می‌شستند؛ [اینها را] دیدم که این کتاب تفصیل این چیزها را نوشته؛ انسان واقعاً حیرت می کند؛ انسان شرمنده می شود در مقابل این همه خدمتی که این بانوان انجام دادند در طول چند سال و چه زحماتی را متحمّل شدند؛ اینها چیزهایی است که قابل ذکر کردن است.» ۱۴۰۰/۰۷/۲۴

علاقه مندان برای تهیه کتاب «حوض خون» علاوه بر کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور می‌توانند از طریق سایت‌هایketabpishe.ir  ،ketabresan.nt و همچنین صفحات مجازی ناشر @raheyarpub نسبت به سفارش کتاب اقدام کنند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 14 =