برگزاری دومین جلسه شورای سیاستگذاری فصلنامه سرزمین هنر

با نزدیک شدن موعد انتشار فصلنامه «سرزمین هنر» دومین جلسه شورای سیاستگذاری این مجله ، باحضور اعضای این شورا برگزار شد. دراین جلسه که آقایان دکتر حسن خجسته، دکتر سید وحید عقیلی ،دکتر علی گرانمایه پور و استاد علیرضا چابکرو نیز حضور داشتند ،ابتدا  “علیرضا دباغ “سردبیر فصلنامه گزارشی از روند کلی اقدامات انجام شده را بیان کرد. براساس تصمیم این شورا رویکرد کلی این فصلنامه در دوبعدمهم خلاصه می شود:

۱- تحلیلی و منتقدانه بودن :  این مجله به دنبال جهت دهی مقالات نویسندگان وصاحبنظران حوزه فرهنگ،هنر،ارتباطات ورسانه ،به سمت تحلیل و نقد مسائل روز فضای فرهنگی هنری جامعه ایرانی است. با این رویکرد مقالات سرزمین هنردر دو تقسیم بندی کلی قرارمی گیرد . بخش تحلیلی انتقادی و بخش تحقیقی وپژوهشی

۲-تعاملی وچند رسانه ای بودن: این مجله تلاش خواهدکرد با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود درتکنولوژیهای ارتباطی، حداکثر امکان تعامل با کاربران فضای مجازی وخوانندگان فضای واقعی را درتولید محتوای فرهنگی وهنری فراهم نماید. ازاین رو این مجله گرچه هر فصل یک بار منتشر می شود اما در واقع با اتصال دائمی به وبسایت “هنرلند ” و شبکه های اجتماعی پرطرفدار نه تنها از نظرات کاربران در طول شبانه روز استقبال می نماید ،بلکه با ابتکارات جدید اقدام به تولید محتوای تعاملی درفصلنامه خواهد داشت.

نخستین شماره فصلنامه ی چند رسانه ای  “سرزمین هنر” به زودی وارد بازار خواهدشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 25 = 35