بررسی حواشی بیانیه اخیر گروهی از بازیگران زن در برنامه «سینمامعیار»

برنامه «سینمامعیار» رادیو گفت وگو با حضور نمایندگانی از جامعه سینمایی کشور به بیانیه بازیگران زن سینما می پردازد.

بررسی حواشی بیانیه اخیر گروهی از بازیگران زن در برنامه «سینمامعیار»|سرزمین هنر|رادیو

امیرعباس صباغ، مجری و سردبیر برنامه «سینمامعیار» رادیو گفت‌وگو عنوان کرد: سینما معیار قدیمی ترین برنامه تخصصی سینمایی رادیوست که هر هفته بدون وقفه به استثناء دو هفته تعطیلات نوروز از شبکه رادیویی گفت‌وگو پخش شده است.

وی افزود: حمایت از سینمای ملی با طرح دیدگاه های تمامی افراد در چارچوب مشخص و تعریف شده، سیاست اصلی برنامه سینما معیار در سال‌های اخیر بوده است.

صباغ ادامه داد: تصمیم گرفته ایم در قسمت جدید این برنامه، انتشار بیانیه بازیگران زن سینما که مهم ترین اتفاق و حاشیه سال‌های اخیر سینمای ایران است با همان رویکرد همیشگی که دعوت از افراد با سلائق گوناگون است به بحث و بررسی گذاشته شود. این بیانیه به مسائلی چون آزار و اذیت این بازیگران و نبود امنیت در فضای سینما بر می گردد که موضوع این هفته برنامه سینمامعیار قرار گرفته است.

وی درباره سینماگرانی که در این قسمت از سینمامعیار حضور خواهند یافت گفت: مهمانان ما در این برنامه عبارتند از: منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، دانش اقباشاوی (رییس انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان)، سیدرضا اورنگ (منتقد و روزنامه نگار) و یاسمن عشقی (مدرس ،فیلمساز و یکی از امضا کنندگان بیانیه بازیگران زن).

مجری و سردبیر «سینما معیار» در پایان یادآور شد: این برنامه به تهیه کنندگی جواد طالبی روز پنجشنبه ۱۸ فروردین به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰ به طور زنده از رادیو گفت‌وگو پخش می شود.

علاقه مندان می توانند شبکه رادیویی گفت و گو را روی موج fm ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز وهمچنین از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن‌ ایرانصدا و تارنمای شبکه به آدرس www. radiogoftogoo. ir دریافت کنند یا با شماره تلفن ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت و گو در ارتباط باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 4