بازنشستگی ،تولد دوباره یک هنرمند

وقتی در تلگرام دستان هنرمند دوست عزیزم را که با قلم درشت بر صفحه سفید کاغذ بیتی از محتشم کاشانی را می نوشت دیدم، به یاد روزهای خوشی افتادم که در رادیو با هم از شعر و هنر می گفتیم و می شنیدم .حتی در تلخ ترین لحظات وسخت ترین روزهای کاری باز همین شعر و هنر بود که خستگی وملال را از روح وجانمان می زدود.

دکتر «علیرضا نوری » پزشک شاعر پیشه و  نویسنده چیره دست رادیو در سن ۴۵ سالگی  از سازمان «صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران» بازنشسته شد.

photo_2016-02-12_20-12-27

 

او در کارنامه فعالیت حرفه ایش انبوهی از خدمات وتجارب از نویسندگی واجرا تا مدیریت بخشهای مختلف برنامه سازی را دارد.  تولد و شکوفائی «رادیوجوان» در دوران مسؤلیت وی زبانزد خاص وعام بود و وقتی به عنوان «مدیر رادیو ایران» منصوب شد همه به این انتخاب آفرین گفتند.متأسفانه تغییرات شتابزده مدیریتی خیلی زود او را از رادیو جداکرد و پس از چند ماه بلاتکلیفی سرانجام  وی را به سرپرستی دفتر صداوسیما درمالزی و سپس انگلستان کشاند اما هیچ کدام از اتفاقات باعث نشد که نام نیکش میان رادیوئیها فراموش  شود و در روزگاری که رسانه ملی به چنین ظرفیت مهم انسانی نیاز مبرم دارد با اتمام زمان خدمت رسمیش باز نشسته شد.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

او در پیج شخصیش در شبکه های اجتماعی چنین نوشته است:

از مواهب آغاز یک پایان! با تشکر از سازمان که به من فرصت داد تا دوباره قلم بدست بگیرم و دلی از عزا درآورم …

بکوش خواجه و از عشق بی نصیب نباش
که بنده را نخرد کس به عیب بی هنری
چو مستعد نظر نیستی وصال مجوی
که “جام جم ” نکند سود وقت بی بصری…..
همین!!!

برایش در آغاز این دوره جدید زندگیش سلامت و معنویت بیشتر آرزومندم و به همین مناسبت مطلب تحلیلی در همین وبسایت منتشر خواهم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

49 + = 59