اکران نوروزی ۱۳۹۸ |کاسه عیدانه سینماوجیب های خالی مردم

ماحصل رایزنی ها،جنگیدن هابرای به دست آوردن سهمی در اکران نوروزی ۱۳۹۸ ، کوششهای ناکام غیر وابسته ها، مخالفت و قلدری و باج خواهی مافیا و پول پراکنی پولشویان و خوش خدمتی نامدیران سینما، خارج شدن نام هفت فیلم از قبل تعیین شده برخی رفقا، همسفره ها، سفارشی ها و … از کیسه جادو، برای اکران نوروز نود و هشت است!

“غلامرضاتختی” ساخته بهرام توکلی؛ فیلمی که با حمایت فارابی، جهان پهلوان تختی را از عرش نگاه و احترام ملی به روی فرش دست ساز ساواک و پهلوی پایین کشیده و تصویری حرمت شکن از تختی ارائه کرده است.

غلامرضا تختی- اکران نوروزی 1398
غلامرضا تختی- اکران نوروزی ۱۳۹۸

“دیدن این فیلم جرم است” ؛ فیلمی جسورانه، از نوع آتش به اختیار و از نظر هنری متوسط از «رضا زهتابچیان» وحوزه هنری که کوشیده به نقدبرخی امور نابسامان اجتماعی و عملکرد بعضی افراد و جریانهای تندرو و گروه های سیاسی کشور بپردازد.

دیدن این فیلم جرم است- اکران نوروزی 1398
دیدن این فیلم جرم است

“متری شش و نیم” ؛ این فیلم پرحاشیه، دومین فیلم سعیدروستایی است و سازنده اش را از منظر کارگردانی رو به جلو نشان می دهد و با آنکه از “ابد و یک روز” به نسبت جمع و جورتر است، ولی ازنظر مضمون و محتوا به قوت و جذابیت آن نیست.

“تگزاس دو”؛ یک فیلمک شبه کمدی بازاری به کارگردانی مسعوداطیابی و تکرار گل و گشادتر فیلم تجارتی و نازل تگزاس یک است که برای اغوای تماشاگر وکاسبی درگیشه ساخته شده است.

“ژن خوک”؛ ساخته تجارتی و شبه سیاسی و اجتماعی سعیدسهیلی، هجویه ای بر نظریه برخی سیاسیون کجرو است که دچار بیماری و توهم داشتن ژنهای خوب هستند. ژن خوب، بهانه ای است تا ” ژن خوک” به میلیاردرشدن در گیشه دست یابد.

“چهارانگشت”؛ باتوجه به توانایی ها و پیشینه سازنده اش «حامد محمدی» و طرح مسائلی که به ظاهر در لوکیشن های خارج از کشورجذاب بوده است، به نظرمی رسد، از نظر مضمون و لحاظ اصلاحیه هایی که متحمل شده، اثری درامتدادفیلم اکسیدان باشد.

رحمان 1400- اکران نوروزی 1398
رحمان ۱۴۰۰- اکران نوروزی ۱۳۹۸

“رحمان هزاروچهارصد”؛ این فیلم متوسط را «بابک کایدان» نوشته و «منوچهر هادی» که یکباره بلیتش در سینما و تلویزیون برنده شده است.

فیلمی که برای تثبیت قدرت دار و دسته مافیا ساخته شده است، ولی چیز بیشتر و جدیدتری از دیگر فیلم های اکران نوروزی ۱۳۹۸ ندارد وجهت تجارت در گیشه تولید شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

85 − = 80