انتشار آلبوم موسیقی «تردید»

«تردید» تازه ترین همکاری محمود انصاری و حسین سوادزاده در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

انتشار آلبوم موسیقی «تردید»|سرزمین هنر|موسیقی

محمود انصاری جدیدترین آثار خود را در قالب یک آلبوم موسیقی با عنوان «تردید» منتشر و روانه بازار موسیقی کرد.

ترانه سرا و آهنگساز تمام قطعات این آلبوم حسین سوادزاده است و تنظیم قطعات را نیز حسین سیاحی ، کمال صداقت ، وحید طاهرخانی و بهمن بختیاری انجام داده اند.

«تردید» ، «عاشقم هنوزم» ، «دلواپسی» ، «اعتراف» ، «قاصدک» ، «حسرت ( کم نگیر )» ، «خواهش» ، «خاطره ها» ، «مرگ رویاها» ، «رویای آشفته» و «وقت عاشقی» عنوان قطعات این اثر تازه منتشر شده اند که قطعه «رویای آشفته» با دو تنظیم متفاوت عرضه شده است.

فیروز ویسانلو ، مجتبی تقی پور ، یاشار خسروی ، بابک ریاحی پور ، حسن فراهانی ، بابک یوسفی ، علیرضا دریایی ، محمد رشیدی ، پیمان رشیدی ، کمال صداقت ، حسین سیاحی و بهمن بختیاری نوازندگان این آلبوم آکوستیک هستند و ضبط آن را وحید طاهرخانی به عهده داشته است.

میکس و مستر این آلبوم توسط نوید احمدی ، کمال صداقت ، وحید طاهرخانی و بهمن بختیاری انجام شده.

مشاوره هنری و مدیریت پروژه آلبوم با حسین سوادزاده بوده و اخذ مجوز هم از طریق شرکت آوای ماندگار صداقت انجام پذیرفته. امین باقری نیز عکاس و طراح گرافیک آن است.

قطعه «وقت عاشقی» تیتراژ شام ایرانی و قطعه«رویای آشفته» تیتراژ فیلم «عشق نیکان» بوده است.

دکتر محمود انصاری که پیش از این آلبوم «موج های آبی» را منتشر کرده بود، متولد ۱۳۴۷ شهر اهواز است . فارغ‌التحصیل رشته داروسازی از دانشگاه تبریز بوده و به موازات تحصیل، به یادگیری دوره های مختلف خوانندگی زیر نظر استاد کاظم پوره پرداخته است. سال ها حضور در برنامه های صدا و سیما و اجرای چند تیتراژ از سوابق هنری این خواننده است.

می توانید «تردید » را از رسانه های معتبر موسیقی تهیه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 6 =