اقدام پسندیده سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر

پیشکسوت های عرصه هنر و رسانه همیشه در مجامع هنری و غیر هنری از ارج و قرب خاصی برخوردار بوده و همواره احترام شان را نگه می دارند.در اکثر جشن ها و مراسم با ادب و احترام از آنان دعوت به عمل آورده و بر صدرشان می نشانند.
این عمل نیکو فقط احترام گذاشتن نیست،بلکه کاری است حرفه ای که باعث بالا رفتن وزن و ارزش آن جشن و جشنواره می شود.وقتی هنرمندان جوان و رسانه ای های تازه قلم در دست گرفته ببینند که با پیشکسوتان آنان چنین رفتار محترمانه ای دارند،بیش از پیش دلگرم شده و با جدیت به کار خویش ادامه می دهند.
حضور پیشکسوتان هر قشر از اجتماع در مراسم مختلف ،موجب برکت و رونق آن بوده و خواهد بود.متاسفانه در جامعه هنری و رسانه ای ایران،کمتر به پیشکسوتان احترام گذاشته و قدرشان را می دانند. گاهی نیز آگاهانه یا ناآگاهانه به آنان بی احترامی می کنند که کاری است زشت و غیرقابل قبول.اگر ارزش و قدر پیشکسوتان را می دانستند،محال بود به خود جسارت این کار را بدهند.
اگر امروز در اکثر عرصه های هنری و رسانه ای دچار رکود و عقبگرد شده ایم،به خاطر استفاده نکردن از تجربه گرانقدر پیشکسوتان است.تقریبا غیر ممکن است که پیشکسوت باتجربه و کاربلدی ناظر کاری باشد و آن کار درست از آب درنیاید.
وحید لک مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر که از پیشکسوتان عرصه رسانه و هنر تئاتر است، در اقدامی پسندیده به پیشکسوتان رسانه که سال ها برای انتشار اخبار و حمایت از هنر و به خصوص تئاتر زحمت کشیده و خون دل خورده اند،احترام گذاشته و برای صدور کارت جشنواره،از همکاران محترم شان خواسته است با تماس با این پیشکسوتان و گرفتن مشخصات،خودشان اقدام به ثبت نام کنند که کاری است قابل تقدیر.همان گونه که گفته شد،این کار هم احترام گذاشتن به پیشکسوت است و هم حرفه ای عمل کردن.حضور پیشکسوتان مطمئنا وزن جشنواره تئاتر فجر را بالاتر خواهد برد.

متاسفانه اکثر مدیران جشنواره های دیگر و روابط عمومی های شان،این مهم را نادیده گرفته و برای پیشکسوتان ارج و قربی قائل نیستند!اگر احترام قائل بودند هرگز جسارت نمی کردند از پیشکسوتان دنیای رسانه بخواهند تا مانند نیروهای جوان وارد سایت های مختلف شده و ثبت نام کنند.این تبعیض قائل شدن نیست،زیرا پیشکسوتان عادت نداشته و ندارند وارد سایت های مختلف شده و برای دیدن چند نمایش یا فیلم ثبت نام کنند.این پیشکسوتان همیشه به همه احترام گذاشته اند،بنابراین وظیفه مدیران جشنواره هاست که به آنان احترام بگذارند.
مدیرانی که به پیشکسوتان احترام نگذاشته اند، از ارزش خودشان کم کرده و کلاس جشنواره های شان را پایین آورده اند.
در انتها از وحید لک مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر و همکاران شان که برای پیشکسوتان ارزش و احترام قائل شده اند،تشکر کرده و برای شان آرزوی توفیق همیشگی داریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

54 + = 56