استاد امیر نوری: سرور پاک نشان نمونه کامل یک انسان پاک، عاشق و دانا بود

استاد امیر نوری:سرور پاک نشان نمونه کامل یک انسان پاک، عاشق و دانا بود| سرزمین هنر| رادیو | هفتمین روز درگذشت سرور پاک نشان در حالی برگزار شد که به همت سرزمین هنر تعدادی از پیشکسوتان رادیو با حضور در منزل آن مرحوم با خانواده وی اظهار همدردی کردند.استاد امیر نوری پیشکسوت رادیو که سالها برنامه پرمخاطب «فرهنگ مردم» را به همراه سرور پاک نشان در رادیو ایران اجرا می کرد در تجلیل از بانوی شیرین سخن رادیو گفت:

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

من به همه همکاران و خانواده ایشان به خصوص همسر محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم. ایشان نمونه کامل یک انسان پاک عاشق و دانا بود. من خیلی از مسائلی که در گویندگی برنامه مواجه بودیم با ایشان درمیان می گذاشتم و از حضورشان استفاده می کردم. برنامه های زیادی با مرحوم انجوی شیرازی در خدمت خانم پاک نشان اجرا کردیم که با فرهنگ مردم .من عاشقانه زبان فارسی را دوست دارم به همین دلیل در مورد واژه گزینی ها و خواندن صحیح شعر حساس بودم و هستم در این زمینه باید بگویم خانم پاک نشان در کار خودشان بسیار استاد بودند.
من برنامه های کار و کارگر ، در انتهای شب و خیلی از برنامه ها را با ایشان اجرا کرده ام و باید بگم که صدای خانم پاک نشان یک صدای کامل بود. فرکانسی کامل از زیرترین تا بم ترین الحان را به خوبی و به درستی در اجرایشان اجرا می کردند. هماهنگی صدای ما با هم باعث شده بود که برنامه های مختلفی را که اجرا می کردیم کاملا هماهنگ بودیم .

به نظر من بهترین برنامه ی ما از لحاظ هماهنگی بین من و خانم پاک نشان برنامه ی «خانه و خانواده» بود و همچنین برنامه فرهنگ مردم که علاوه بر ما دو نفر نقش استاد انجوی شیرازی در آنها بسیار عالی و مؤثر بود.
من به همسر ایشان عرض می کنم که با وجود آنکه شریک زندگی ۶۰ ساله شان را ازدست داده اند اما شاد باشند چون همسرشان در سایه رحمت خداست و من مطمئنم که در بهشت برین جای دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

31 − 29 =