ارمغان اردیبهشت به مناسبت سالگرد تولد رادیو در ایران

وبسایت «هنرلند» با همکاری ماهنامه «مدیریت ارتباطات» ، فصلنامه «سرزمین هنر» و «فرهنگسرای ارسباران» هفتادو هفتمین سالگرد تولد رادیو  را جشن می گیرد.

چهارم اردیبهشت سال یکهزار و سیصد و نوزده هجری شمسی «رادیو» به طور رسمی در تهران فعالیت خود را آغاز کرد. رسانه ای که آهسته و شیرین قدم برداشت و رفته رفته جای خود را در خانه قلب مردم ایران باز کرد. در روزهای غم و شادی این مردم همراه و همدمشان بود. رادیو از کودتای ۲۸ مرداد تا پیروزی انقلاب اسلامی ، از جنگ تحمیلی تا آزادی اسرا، از عید نوروز تا محرم و رحلت امام در همه تلخی و شیرینهای ایام ، جشنها و سوگواری ها همراه مردم کشورمان بوده است.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

این رسانه نجیب در این هفتاد و هفت سال عمر پربارش  فراز و فرودهای بسیاری را پشت سرگذاشته است اما همیشه با وقار ایستاده است تا بگوید دوستمان دارد و ما نیز دوستش داریم. به همین مناسبت وبسایت«هنرلند» با همکاری ماهنامه «مدیریت ارتباطات» ، فصلنامه «سرزمین هنر» و «فرهنگسرای ارسباران» اقدام به برگزاری مراسمی ساده و صمیمی برای تجلیل از پیشکسوتان رادیو کرده است.

در این مراسم که از ساعت ۱۸:۳۰ روز سوم اردیبهشت برگزار می شود فیلم مستند «آقای هرتز» با حضور کارگردان آن _صادق داوری فر _ نیز به نمایش درخواهد آمد. امیدواریم با حضور گرم هنرمندان عزیز در مراسم تولد رادیو از پیشکسوتان این رسانه مردمی  تجلیل شایسته ای به عمل آید. جزئیات بیشتری از این مراسم را در کانال تلگرامی هنرلند به نشانی honarland_ir@ و صفحه اینستاگرام ما به نشانی @honarland دنبال فرمائید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 15 =