ادعای تکان دهنده مدیر یک سینما:همه آرای تماشاگران فیلم فجر شمارش نمی شود

دیروز در یکی از سینماهای نمایش دهنده سی وچهارمین جشنواره  فیلم فجر* هنگامی که تماشاگران فهیم ومحترم در پایان تماشای یکی از آثار بخش سودای سیمرغ مشغول انداختن نظرات خود به صندوقهای مخصوص اخذ آرای تماشاگران بودند ،با اظهارات عجیب مدیر سنما مواجه شدند که همچون آب سردی بر احساسات پرشورشان بود!

وی با صدای بلند اعلام کرد: دراین سینما فقط آرای سانس ۲۲ شمارش می شود و آرای این سانس شمارش نمی شود و اعتباری ندارد!وی وقتی با تعجب واعتراض برخی از تماشاگران مواجه شد گفت به ما گفته اند که برای این فیلم فقط آرای سانس امشب را بشماریم واعلام کنیم نهسانس قبلیش را !

این درحالی است که پیش از نمایش فیلم اطلاعیه تصویری ستاد برگزاری سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر پخش می شود که در این انیمیشن از تماشاگران درخواست می کند که پس از پایان فیلم با انداختن نظرات خود در تعیین بهترین فیلم از دید تماشاگران شرکت نمایند.

اگر گفته مدیر این سینما صحیح باشد مکانیسم اخذ آرای تماشاگران جشنواره مخدوش وغیرشفاف خواهد بود چراکه تعدادسینماها وسانسهای نمایش دهنده این فیلمها یکسان است و نباید هیچ سانسی از گردونه رقابت کنار گذاشته شود.

ازاین مهمتر اگر این گفته درست باشد،کنار گذاشتن آراء حتی یک نفر از شرکت کنندگان دراین رأی گیریها ،بی احترامی بزرگی به تماشاگران عزیزی است  که پشتوانه سینمای ایران به شمار می روند.

« هنرلند » از پاسخ مسؤلان جشنواره دراین زمینه استقبال کرده وآماده انتشار جزئیات این موضوع از زبان دبیر محترم جشنواره می باشد.


*نام سینما وسانس نمایش فیلم نزد هنرلند محفوظ است ودر صورت درخواست مسؤلان مربوطه ،به دبیرجشنواره اعلام خواهدشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

71 − 61 =