آموزش مجازی هنر در دوره های فصل تابستان آکادمی آنلاین سرزمین هنر

مؤسسه فرهنگی پژوهندگان امید سرزمین هنر دوره های فصل تابستان ۹۸ را آغاز کرده است. برای آشنایی بیشتر شما با این دوره های آموزشی گفتگویی کرده ایم با «تینا رضا خان» کارشناس برگزاری این دوره ها که در زیر می خوانید:

خانم رضا خان از آموزش مجازی هنر بگید. دوره ها با چه عناوینی برگزار خواهد شد؟

این دوره ها شامل شش بخش است بدین عناوین هنرهای نمایشی، هنرهای کلامی، هنرهای ارتباطی، هنرهای زیبایی، موسیقی و روزنامه نگاری که این عنواوین زیر شاخه هایی دارند به شرح زیر:

هنرهای نمایشی شامل:

  • اصول و مبانی فیلم نامه نویسی برای سریال، (استاد علی خودسیانی)
  • تاریخ تحلیلی سینما ایران،(استاد جبار آذین)
  • تجزیه و تحلیل فیلم نما به نما،(استاد حمیدرضا حافظی)

هنرهای کلامی:

۸ویژگس جهانی مجری شدن، (استاد محمد حسین سروش) و کارگاه گویندگی و فن بیان استاد امیرنوری و استاد سروش

لازمه این نکته را بگم که این دوره بسیار پر طرفدار بوده تا به این لحظه، علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده است و در پکیج خود ویدئو و مقالات و پادکست های مفیدی دارا می باشد که توضیحات لازمه برای شرکت در این دوره را به شما مخاطبان داده است.

هنرهای ارتباطی:

  • مصاحبه با رسانه(ویژه مدیران،سخنگویان و وزارت خانه ها)
  • ( دکتراکبر نصرالهی)
  • مدیریت بحران ویژه روابط عمومی ها(دکتر پروانه پیشنمازی)

هنرهای زیبایی:

گریم به زبان ساده(استاد سحر موسوی)

موسیقی:

  •  آشنایی با ۷ دستگاه موسیقی ایرانی،(استاد منبری)،
  • گیتار به زبان ساده(استاد آرش آرد فروشان)

روزنامه نگاری:

تیتر نویسی در وب و تیتر نویسی در مطبوعات که تدریس هر دو دوره با(دکتر مجید رضاییان) است.

تاریخ برگزاری دوره ها از چه زمانی خواهدبود؟

از ۱۵ شهریور برگزاری دوره ها آعاز می شود

مبلغ شهریه دوره ها چقدر است؟

شهریه ها متعیر هستند بستگی به دوره ایی که انتخاب می کنید دارد. ویدئوهای آموزشی ما به طور تکی با قیمت بسیار ارزان از ۵ هزارتومان تا ۱۰ هزارتومان برای استفاده قرار گرفته اند. بعضی  از پکیج های ما کاملاً رایگان هستند و برخی از پکیج ها که شامل تمام ویدئوهای یک درس و پادکست و جزوه و مقالات و آزمون آنلاین هست از ۲۰ هزارتومان تا ۱۰۰ هزار تومان هست.

درباره کارگاهها هم توضیح بدید.نحوه ی برگزاری و شهریه ی آنها چقدر هست؟

کارگاهها جذاب ترین بخش آموزش ما هستند که برای اهالی تهران به صورت حضوری برگزار می شه و بقیه ی هنرجویان از هرکجای ایران، تاجیکستان یا افغانستان می تونن به صورت آنلاین از کلاسها استفاده کنند. شهریه ی این بخش هم از ۲۰۰ هزارتومان شروع و تا یک میلیون و پانصد هزار تومان می رسد .

آیا تخفیف یا تسهیلاتی هم برای هنرجویان فراهم شده است؟

بله ، تخفیف از ۳ تا ۳۰ درصد برای هر دوره درنظر گرفته شده که بنا به شرایط هنرجو به ایشان تعلق می گیرد. در دوره های تابستان ۹۸ تا سقف ۴۰ درصد هم تخفیف داریم که هنرجویان می توانند برای اطلاع از نحوه ی استفاده از این تخفیفها با شماره تلفن مستقیم ۰۲۱۲۲۰۶۲۶۶۲ یا موبایل ۰۹۰۱۳۰۷۲۲۰۶ تماس حاصل کنند یا در کانال تلگرام ما به نشانی @academyhonatland در جریان کامل شهریه ها و تخفیف ها قرار بگیرند.

مزیت شرکت در این دوره ها چیست؟

هر کدام از دوره ها مزیت خود را دارد و در پی توانایی شما  امکان بهره بردن از آن را خواهید داشت.مثلاً نفرات اول دوره تیترنویسی در وب می توانند یک ماه کارورزی در مجموعه سرزمین هنر را تجربه کنند و در صورت موفقیت در این کارورزی در همین رسانه مشغول به کار شوند.

به همه ی شرکت کنندگان در کارگاهها به شرط گذراندن کامل دوره هم گواهینامه ی معتبر از دانشکده خبر تعلق خواهد گرفت.

 آیا دوره های رایگانی هم برگزار خواهید کرد؟

بله به مناسبتهای مختلف گاهی کارگاههای رایگان برگزار می شود به عنوان مثال در آخرین روزهای  ماه گذشته به مناسبت ولادت امام رضا ع و همزمان با شروع دوره های فصل تابستان  ۳ کارگاه رایگان در تاریخ ۹۸/۴/۲۹ با حضور اساتید برجسته از جمله جناب مهران رسام تهیه کننده پیشکسوت تلویزیون در دانشکده خبر برگزار شد. که اگر در آینده امکان برگزاری مجدد فراهم شود متعاقبا به اطاع دوستداران از طریق کانال تلگرام و اینستاگرام خواهد رسید.

کارگاه رایگان سرزمین هنر

با امید موفقیت تمامی هنرجویان عزیز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 1