آقای عسگرپور،آدرس غلط ندهید،شما جزوی از حاکمیت بوده، هستید و خواهید بود!

آقای عسگرپور،شما هیچ گاه درکی از نهادهای صنفی نداشته و نخواهید داشت،چون منافع خودتان اولویت دارد.اگر آشنایی داشتید،اکنون وضعیت شغلی و معیشتی اغلب سینمایی های زحمتکش این گونه اسفبار نبود.

آقای عسگرپور،آدرس غلط ندهید،شما جزوی از حاکمیت بوده، هستید و خواهید بود!|سیدرضا اورنگ|سرزمین هنر|سینما

عده ای به خاطر منافع شخصی،مدام تغییر موضع داده و چرخش اساسی در دیدگاه شان ایجاد می کنند تا به اصطلاح رد گم کنند!

جناب محمدمهدی عسگرپور،یادتان می آید اولین پست مدیریتی که در حاکمیت گرفتید چند سال تان بود؟آیا به واسطه توانایی و سواد خویش به این مقام نائل شدید یا به خاطر اینکه جزوی از حاکمیت بودید؟آیا در آن زمان افراد تواناتری نبودند که به جای شما مسندنشین شوند؟!

این شما نبودید که در عنفوان جوانی مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دوم شدید و اولین سریال خویش را ساختید؟!

شما معاونت بخش جنگ بنیاد سینمایی فارابی را در اختیار داشتید یا حافظه ما ضعیف است؟!

شما قائم مقام مدیر شبکه ۲ سیما بودید یا ما دوباره به بیراهه رفته ایم؟!

شما توسط مرادتان که اکنون صدر مجلس نشسته است به معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزیده شدید یا فرد دیگری بود؟!

شما مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی بودید یا حافظه تاریخی ما ایراد پیدا کرده؟

شما….

از عنفوان جوانی جزوی از حاکمیت بوده و هستید و خواهید بود،اما باز می خواهید به آنانی که حافظه تاریخی نداشته یا کم دارند القا کنید که از حاکمیت جدا هستید؟!

چرا فکر می کنید استخوان خردکرده های عرصه رسانه نیز مانند برخی از شبه خبرنگارانی که گرد خود جمع کرده اید حرف های تان را دربست باور کرده و می پذیرند؟!

جناب عسگرپور،ما طفلان تازه به دبستان رفته و چشم و گوش بسته نبوده و نیستیم.آن زمانی که هنوز پشت لب تان سبز نشده بود،دست به قلم بودیم.بنابراین لطفا نقش بازی نکنید،چون شما و عملکردتان را کاملا شناخته و می شناسیم.

شما که دم از گفت وگو می زنید و خود را اهل گفتمان می خوانید،کی با منتقدان و مخالفان تان به گفت وگو نشسته اید؟حتی یک بار هم تا آنجا که به خاطر داریم شما چنین جلساتی را با منتقدان مستقل و منصف برگزار نکرده و همیشه برای آنان شمشیر را از رو بسته و به مقابله برخاسته اید!

زمانی که دبیر جشنواره کذایی جهانی فجر بودید،با مخالفان تان از در گفت وگو درآمدید یا در رسانه های همسو با خود یک طرفه به آنان تاختید؟

شما اگر اهل گفت وگو بودید،زمانی که ریاست خانه سینما را به عهده داشتید،با مسوولان دولتی به گفت وگو می نشستید و مشکلات را حل می کردید.نه شما اهل گفت وگو بودید و نه آنان،برای همین برای یکدیگر شمشیر را از رو بستید که منجر به تعطیلی خانه سینما شد.

شما به هیچ وجه اهل گفت و گو نبوده و نیستید،چون عملکرد خوبی نداشته و توان لازم برای گفت وگو کردن ندارید.

این همه پست حاکمیتی داشتید،بگویید در کدام یک موفق عمل کرده و جای پایی خوبی از خود باقی گذاشته اید؟هیچ.هر جا بودید باعث نابسامانی آنجا شده اید.

حاکمیت چه بخواهد و چه نخواهد،نهادهای صنفی به وجود آمده و گسترش می یابند.نهادهای صنفی خصوصی اصلا به حاکمیت ربط نداشته و ندارد.

حاکمیت بر صنف هایی که خود راه انداخته،از جمله خانه سینما اعمال نظر کرده و می کند.

اکثر قریب به اتفاق اهالی سینما به دنبال بیمه تامین اجتماعی،امنیت شغلی و تامین معیشت خود هستند.امروزه اغلب مردم و سینمایی ها آن قدر در تامین معاش خود دچار مضیقه هستند که اصلا وقت و حال فکر کردن ندارند،چه رسد به اینکه وارد درگیری های بیهوده سیاسی بین دو گروه چپ و راست شوند!

آقای عسگرپور،شما هیچ گاه درکی از نهادهای صنفی نداشته و نخواهید داشت،چون منافع خودتان اولویت دارد.اگر آشنایی داشتید،اکنون وضعیت شغلی و معیشتی اغلب سینمایی های زحمتکش این گونه اسفبار نبود.

شما در زمان ریاست تان بر خانه سینما،بعد از درگیری مصلحتی با معاونت سینمایی وقت که کلی سروصدا و جاروجنجال راه انداختید تا خودتان را موجه و چپی جلوه دهید،چندی بعد در صداوسیمایی که ریاست آن برعهده یک راستی بود،سریال ساختید!

اکنون نیز که با لطایف الحیل دوستان تان رییس هیات مدیره خانه سینما شده اید،کوچک ترین تغییری نکرده اید،هنوز هم با وجود گرفتاری های بیشمار سینماگران مظلوم و زحمتکش،اصلا به دنبال رفع گرفتاری آنان نبوده و همچنان با شعار دادن می خواهید خودتان در چشم همه باشید!

شما جزوی از حاکمیت هستید و خروج از حاکمیت به نفع شما نیست،لطفا این همه شعارهای واهی ندهید،چون باور نکرده و نمی کنیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

55 − = 49