آغاز رنگ آمیزی تخم‌مرغ‌های نوروزی در بخش مشارکت اجتماعی

معاون برنامه ریزی سازمان زیباسازی شهر تهران از آغاز بخش مشارکت عمومی، و در حوزه تخم‌مرغ‌های نوروزی خبر داد.

آغاز رنگ آمیزی تخم‌مرغ‌های نوروزی در بخش مشارکت اجتماعی|سرزمین هنر|هنرهای تجسمی

حمیدرضا رحمانی معاون برنامه ریزی سازمان زیباسازی شهر تهران از شروع رنگ آمیزی تخم‌مرغ‌های نوروزی با حضور خانواده‌ها، کودکان و دانشجویان خبر داد و گفت: برنامه مشارکتی خانواده‌ها، کودکان و دانشجویان در بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی، از چهارشنبه ۱۸ اسفندماه آغاز شد و گروه‌های مختلف ثبت نام شده، در عمارت عین الدوله کار خود را آغاز کردند.

او افزود: هدف اصلی این برنامه ایجاد مشارکت در بین اقشار مختلف جامعه و نشاط اجتماعی است، زیرا به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن، این نوع از ارتباطات اجتماعی، طی دو سال اخیر به سمت ضعیف شدن سوق پیدا کرد، بنابراین ما سعی کردیم که با استفاده از این رویداد، و تأکید بر بحث مشارکت شهروندان در فعالیت‌های نوروزی، گامی در راستای افزایش مشارکت و نشاط اجتماعی برداریم.

معاون برنامه ریزی سازمان زیباسازی شهر تهران گفت:پیرو اطلاع رسانی قبلی و اخبار منتشر شده، تعدادی از خانواده‌ها و دانشجویان برای حضور در این رویداد ثبت نام به عمل آوردند، در مرحله بعدی، طرح‌های ارسالی از سوی این گروه‌ها توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت؛ و در نهایت نیز آثار منتخب به مرحله اجرا راه یافت.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

رحمانی تصریح کرد: این برنامه از چهارشنبه ۱۸ اسفندماه تا فردا، پنجشنبه ۱۹ اسفندماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر در دو بخش خانواده‌ها و دانشجویان و بخش کودکان و دانشجویان در عمارت عین الدوله برگزار می‌شود.

او درباره ابعاد تخم‌مرغ‌های نوروزی توضیح داد: در این رویداد کودکان بر روی تخم‌مرغ‌هایی با ابعاد کوچک‌تر و زیر نظر مربیان و کارشناسان کار خواهند کرد، البته برای ایجاد شکل بهتر در این بخش ما سعی کردیم که روی سه موضوع، هفت سین، طبیعت و بهار تأکید داشته باشیم البته این بخش بیشتر به شکل افزایش نشاط در بین کودکان و با استفاده از راهنمایی مربیان اجرا خواهد شد.

معاون برنامه ریزی سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: در این رویداد بالغ بر ۵۰ تخم مرغ نوروزی برای بخش بزرگسالان یعنی دانشجویان و خانواده‌ها مد نظر قرار گرفته است، اما در بخش کودکان نزدیک به ۲۰۰ تخم مرغ نوروزی با ابعاد کوچک‌تر کار می‌شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای تأکید بر مشارکت عمومی و اجتماعی شکل گرفته و کاملاً مجزا از برنامه‌های فرهنگی و هنری است که به صورت روتین هر ساله در بخش‌های سازمان زیباسازی دنبال می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

37 + = 43