کشور شاد ایران؛مادر جشنواره کشورهای جهان!

کشور شاد ایران؛ مادر جشنواره کشورهای جهان | تا دیروز گمان می کردیم که ایران عزیز ما به یمن غلط ها و ناکارآمدی ها و سوداگری و سرمایه سالاری، در میان کشورهای جهان،فقط به عنوان کشوری فرهنگ سوز و اقتصاد بر باد ده و… در مقام های نخست قرار دارد، ولی به مناسبت برگزاری یک جشن بیسگویتی به نسبت نو رسیده و پیوستن آن به اقیانوس بی کران جشن ها، محافل،بزم ها و جشنپاره ها،بایک حساب سرانگشتی دریافتیم که ایران ما، افزون بر صدرنشینی در جدول های آمار جهانی،به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و… در زمینه برگزاری جشنواره هم مقامی مهم و شاخص در بین کشورهای جهان دارد.

در واقع در دنیا هیچ کشوری را نمی توان یافت که درباره همه چیز ازمسائل تاریخی،جغرافیایی،طبیعی ،فرهنگی،هنری، اقتصادی و اجتماعی تا برپایی جشنواره های بهداشتی، آرایشی، پوششی، رویشی، خوراکی، حیوانی و تزیینی و ……مانند کشور ما دارای تعدد و تنوع جشنواره باشد.

برگزاری این امورعظیم فرهنگی،اجتماعی واقتصادی خدا و مردم پسندانه که هیچ ربطی هم به بیت المال، ژن های مرغوب و آقازاده ها واشراف اسلامی و غیر اسلامی، سرمایه سالاری و تخریب فرهنگ و باورهای مردم ندارد، نشان دهنده اوج عشق و علاقه کاخ نشینها، مال داران، خال داران، مسوولان و حیف و میل کنندگان مال و اموال ملت و کشور است که برای شاد کردن دل ملت فقر زده و گرفتار مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران ،دست به چنین اقدام های شکوهمندمی زنند!

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

مهم نیست که نادارها و مستضفان و زحمتکشان دست تنگ، اسیرفقر و گرانی اند؛ مهم نیست که بی کارها و بی پول ها در خیابان ها و بوستان ها رژه می روند و مواد مخدر و فساد در کوچه ها و خیابان ها عربده می کشند.

مهم نیست که انسانهای بسیار به علت نداری، سرپناه ندارند و فرزندانشان کودکان کار شده و دخترک هایشان “کودک همسر”می شوند، مهم نیست که می بینیم در گزارش های رسمی و تلویزیونی هیچ چیزگران نشده، ولی در جای جای جامعه و همه چیز با غول گرانی در جنگیم، مهم نیست…

مهم این است که درطول سال، صدها جشن و جشنپاره و دورهمی در تهران و شهرها برگزارشود. از همین رو ضمن ابراز تشکر از جشن سازان و جشن بازان محترم!کسب رتبه افتخار آمیز و تاریخی مقام نخست برگزاری جشنواره در جهان را به آنان، سرمایه خوران و مسوولان تبریک می گوییم.

در پایان به آن ها پبشنهادمی کنیم که در راستای گسترش فرهنگ و هنر برگزاری جشنواره! اکنون که نوبت برگزاری جشنواره های زرین خوراکی های تزیینی، تجاری و تبلیغی رسیده است، از برگزاری جشنواره برای انواع پفک ها و چیپس ها و شکلات ها و نوشیدنی ها و…غفلت نکنند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 57 = 62