کارگردان متری شیش و نیم به پرسش خبرنگار تی وی هنرلند پاسخ نداد

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

کارگردان متری شیش و نیم سعید روستایی در جلسه ی پرسش و پاسخ فیلم متری شیش و نیم وقتی در مقابل پرسش خبرنگار تی وی هنرلند قرار گرفت ترجیح داد پاسخی ندهد.

همیشه اولین مواجهه ی کارگردانان با مخاطبان اولین اکران فیلمشان جالب ودیدنی است به خصوص آنکه کارگردان، کارگردان متری شیش و نیم باشد و مخاطبان، خبرنگاران و نمایندگان افکارعمومی! این موضوع دیدن ویدئویی که برایتان تهیه کرده ایم را برایتان جذاب تر خواهد کرد.

احسان کرمی مجری جلسه ی پرسش و پاسخ فیلم سینمایی متری شیش و نیم در پردیس سینمایی ملت اولین پرسشی را که  از سعید روستایی کارگردان متری شیش و نیم مطرح کرد پرسش خبرنگار تی وی هنرلند بود اما آن طور که در ویدئو مشاهده خواهید کرد، کارگردان متری شیش و نیم چهره در هم کشید و ابتدا پرسش را با پرسش دیگری همراه کرد ولی وقتی کرمی دوباره پرسش خبرنگار تی و وی هنرلند را با بیان دیگری مطرح کرد روستایی گفت…..

خودتان در فیلم ببینید…

سعید روستایی که مشخص بود از نمایش نسخه پیش از نسخه نهاییش به جای نسخه نهایی در جشنواره ناراحت است و تقصیر را بر گردن مسؤلان پردیس ملت انداخت، حرفهای زیادی برای گفتن داشت او درباره سیاهی لشکرهای فیلمش گفت تمام معتادانی که در سکانس زندان حاضر بودند واقعاً معتاد بودند و ما به هیچ عنوان برای آنها از گریم استفاده نکردیم. او در برابر پرسش دیگری که درباره ی تعداد معتادان تهران غلوّ کرده است گفت آمارهای رسمی درباره معتادان بازگوکننده ی خیلی چیزهاست و در محله ای که فیلمبرداری می کردیم خود معتادان به صورت خودجوش برای حضور در برابر دوربین به سرصحنه می آمدند…

در مجموع جلسه ی پرسش و پاسخ عوامل فیلم متری شیش و نیم یکی از شلوغ ترین جلسات سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به شمار می رود.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر | پردیس سینمایی ملت | پرسش تی وی هنرلند | رسانه سرزمین هنر | تلویزیون اینترنتی tv honarland

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

78 − = 75