چه کسی از مدار خارج شده است ؟!

تلویزیون از مدار خارج شده است  | جبارآذین| سرزمین هنر | تلویزیون | عادل فردوسی پور، مجری و گزارشگر فوتبال و تهیه کننده تلویزیون در پی تغییر مدیریت شبکه سوم سیما و سیاست های سلیقه ای و غیرکارشناسانه او و تایید منصوبان همفکر و هم نظرش از تلویزیون حذف شد.

در نظرنداشتن نگاه، سلیقه و خواست مخاطبان سیما که اساس وجود آن برمبنای نظر و پول مردم است، دریک کشاکش جنجالی، با همراهی بعضی کارکنان، مجریان و تهیه کنندگان شبکه سه و جایگزین شدن رفقای همخط مدیر، از تلویزیون به خروج فردوسی پور از مدار تلویزیون انجامید.

رانده شده از سیما

فردوسی پور،که صرفنظر از باورهای شخصی خود، یک چهره معروف و محبوب ورزشی و تلویزیونی و اجتماعی است، یکی از رانده شده های سیما است. سیمایی ها و شبکه سومی ها برای توجیه اقدام غیرتخصصی وسیاسی خود،با اتهام اینکه فردوسی پور از مدار خارج شده است، سعی در سرپوش گذاشتن بر کار سلیقه ای خود دارند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

در حالی که واقعیت چیز دیگر است و این تلویزیون است که از مدار مردمداری و پسندملی خارج شده و با باند و رفیق بازی و بازی های سیاسی و کپی سازی از روی انواع برنامه های سطحی و درجه چندم ماهواره های خارجی و بیکار کردن نیروهای کار بلد سیما، بیراه می رود.

فردوسی پور به عنوان گزارشگر فینال آسیادر قطر است تابه دعوت ای اف سی، دیدارفینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی را ازطریق فضای مجازی،اینترنت واینستاگرام فارسی ای اف سی گزارش کند.

واکنش قابل پیش بینی

تلویزیونی ها و شبکه سومی ها برای دیدار این مسابقه توسط بینندگان سیما از یکسو و عادل و طرفدارانش جهت تماشای فینال آسیا از طریق فضای مجازی از دیگر سو، مسابقه ای اجتماعی، رسانه ای و جنجالی را دامن زده اندکه نوع استقبال و کیفیت گزارش بازی می تواند تأثیرگذار باشد.

از آنجا که در سیما هم مانند سینما گوش شنوا وجود ندارد، سیمایی ها به دلیل قابل دسترس بودن بیشتر تلویزیون و ارایه آمار! سعی خواهندکرد که شبکه سه را در این کورس، پیروز نشان دهند، ولی نتیجه این رخداد هرچه باشد، این، کمیت و کیفیت راستین داخلی و جهانی گزارش و اجرا است که تعیین کننده خواهدبود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

76 + = 83