پشت دیوار سکوت | خانواده ها حق دارند بدانند، چه کسانی ایدز را وارد ایران کرده اند

نگاهی به فیلم پشت دیوار سکوت

فیلم سینمایی خوش ساخت، هشداردهنده ، آگاهی بخش و جسورانه “پشت دیوار سکوت” اثر سینماگرملی و اندیشمند کشور، مسعود جعفری جوزانی،به رغم مخالفت ها ومعانعت های دستهای پنهان وآشکار سیاست و تجارت برای مهجورساختن آن دراکران سینما،پس از استقبال خوب مردم ازآن، اکنون راهی خانه ها و جمع خانواده ها شده است.

فیلم افشاگر خانوادگی و اجتماعی پشت دیوارسکوت، این روزها در شبکه خانگی کشور، در دسترس خانواده ها قرارگرفته است تاتماشاگران آن، با زوایای مختلف عملکردعاملان ورود خونهای آلوده و بیماری ایدز به ایران و عوارض آن، آشنا شوند.

جعفری جوزانی و طراحی هوشمندانه یک داستان

مسعود جعفر جوزانی
کارگردان و فیلمساز
شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

جعفری جوزانی با طراحی یک داستان هوشمندانه، دراماتیک، پرچالش و جذاب، از یکسو از نقش و سهم خانواده ها در رودرویی و برخورد با آلوده کنندگان وآلوده شدگان و از دیگرسو، از دیوارسیاسی سکوتی که عوامل و مسببان ورود خونهای آلوده به کشور ایجاد کرده اند تا خطاهایشان افشا نشود، در فیلم خود، سخن می گوید.

“پشت دیوارسکوت” داستان خودرادرقالب فیلمنامه وفیلمی محکم و منسجم، چینش وپردازش درست رخدادها، پرداخت باورپذیرشخصیتها، کارگردانی دقیق و حرفه ای وبازیهای تماشایی ارائه کرده و واقع نمایانه به بررسی علت ها وپیامدهای معضل ورود خون های آلوده و ایدزنشسته است.

با آنکه سال ها از وقوع این رخداد در کشورمی گذرد و چنانچه سانسور و اعمال نفوذ اجازه می داد، پشت دیوار سکوت می توانست زودتر تولید و اکران شود و جامعه و خانواده ها به ویژه نسل جوان را دربرابر بیماری های یادشده و موارد مشابه، بیشتر هوشیار و آگاه کند، با این همه، این اثر تأثیرگذار هنوز و همچنان دیدنی، روشنگر و هشداردهنده است و حرف ها و پیامهای مهم و تأثیربخش خود را هنرمندانه به مخاطب منتقل می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 64 = 65