پایان شورانگیز سریال «شهرزاد» در میان شور و شوق مخاطبان

سرانجام پس از ماهها ارتباط موفق میان یک گروه فیلمساز حرفه ای و مخاطبان پرشمار فارسی زبان ، مراسم جشن اختتامیه سریال شهرزاد شامگاه ۹۵/۲/۲۶ در برج میلاد برگزار شد.
این مراسم با ۵۵ دقیقه تاخیر یعنی ساعت ۲۱/۵۵ دقیقه آغاز ودر ساعت ۲۴ پایان یافت .
در این مراسم علاوه بر هنرمندان و عوامل تهیه وتولید وپخش سریال هنرمندان دیگری از جمله پرویز پرستوئی ، مهناز افشار ، حمید فرخ نژاد، سروش صحت ، ناصر ملک مطیعی وهمچنین چهره های سیاسی وفرهنگی ازجمله آقای احمدمسجد جامعی ، صادق زیبا کلام ، محمود دولت آبادی و حجه الاسلام زم حضور داشتند .

عباس یاربی و دختر هنرمندش سارا از طرف وبسایت هنرلند در این مراسم حضور داشتند که گزارش مصور این همایش را تا ساعتی دیگر تقدیمتان خواهند کرد.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

ازنکات حاشیه ای این مراسم می توان به حضور نیافتن محسن چاووشی در محل برگزاری اختتامیه اشاره کرد .این درحالی بود که موزیک ویدئوی«دیوونه » با صدای این هنرمند محبوب برای این مراسم تهیه وپخش شد که مورد استقبال قرار گرفت. همچنین مینا وحید بازیگر نقش مریم به دلیل فوت پدرش در جشن پایانی این سریال حضور پیدا نکرد.ابوالفضل پورعرب  هم که در حال بازی در سریال «روزهای بیقراری» همراه با پژمان بازغی،الهام حمیدی و کامران تفتی است و گلاره عباسی هم که برای نمایش جشنواره‌ای «نفس» همراه با نرگس آبیار به کشور آذربایجان سفر کرده است از دیگر غایبان این مراسم بودند.

گزارش تصویری هنرلند ازاین مراسم تهیه شده است که تا ساعتی دیگر تقدیم می شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 1