وحید جلیلوند | آنچه در هنگام دریافت جایزه کارگردانی جشنواره ونیز گفت

وحید جلیلوند در نخستین دقایق بامداد یکشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۶ موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی در بخش افقهای جشنواره ونیز شد. او در هنگام دریافت جایزه ی این جشنواره برای فیلم«بدون تاریخ، بدون امضاء»، در سخنان کوتاهی از دست اندرکاران جشنواره تشکر کرد. متن کامل سخنان وحید جلیلوند در جشنواره فیلم ونیز به شرح زیر است:

سلام به شما و مردم کشورم

سلام می کنم به شما و سلام میکنم به مردم خوب و نازنین کشورم از همین جا دست تک تکشان را می بوسم.تشکر می کنم از هیئت محترم داوران از آلبرتو باربارا از آنجلا و همین طور از کتایون شهابی پخش کننده ی نازنین این پروژه و تبریک می گم به همه ی عوامل این فیلم . این هدیه ی ارزشمند متعلق به همه ی شان است که شبها و روزها رنج کشیدند و سختی کشیدند تا به این موفقیت برسیم و به نمایندگی همه شان اجازه می خواهم که این جایزه ی ارزشمند را تقدیم کنم به یک نفر به تهیه کننده ی این فیلم، علی جلیلوند برادرم که با مدیریتش و با صبوریش و با آرامشش این فرجام نیک را برای این پروژه رقم زد .

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

برای من دعا کنید

من در کشوری زندگی می کنم و از فرهنگی می آیم که مردمش اعتقاد قشنگی دارند؛ آنها می گویند وقتی تو برای دیگران دعا می کنی خداوند پیش از آن برای تو لبخند می زند و پاسخ دعاهای تو را می دهد . خواهش می کنم برای من دعا کنید که بعد از گرفتن این جایزه ی بزرگ دچار نخوت و غرور نشوم وهمیشه به یاد داشته باشم که سینماقرار است از من انسان بهتری بسازد پیش از آن که فیلمساز خوبی بسازد. متشکرم

«هنرلند» این موفقیت را به وحید جلیلوند و برادر گرامیش و تمام هنرمندان گرامی که در تهیه و تولید فیلم بدون تاریخ ، بدون امضاء نقشی ایفا کرده اند تبریک گفته و برای همه اهالی سرزمین هنر موفقیت آرزو می کند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 10 =