هادی مرزبان : اگر کرونا اجازه دهد با «دکتر نون» می آیم

هادی مرزبان : اگر کرونا اجازه دهد با «دکتر نون» می آیم | تئاتر | سرزمین هنر

هادی مرزبان اعلام کرد در صورتی که شرایط کرونایی در سال ۱۴۰۰ بهبود پیدا کند، اردیبهشت و خرداد سال آینده نمایش «دکتر نون» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد برد.

هادی مرزبان کارگردان تئاتر درباره برنامه‌ریزی خود برای اجرای نمایش «دکتر نون» که قرار بود اسفند سال گذشته در تالار وحدت روی صحنه برود ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا این اتفاق رخ نداد، گفت: ۱۲ سال است که روی اجرای نمایش «دکتر نون» متمرکز هستم ولی هر بار به دلیلی اجرای این نمایش به تعویق می‌افتد. آخرین بار شیوع کرونا باعث به صحنه نرفتن «دکتر نون» شد.

وی اعلام کرد: با مدیریت مجموعه تئاتر شهر صحبت کرده‌ام و اگر کرونا اجازه دهد اردیبهشت و خرداد سال ۱۴۰۰ نمایش «دکتر نون» را در سالن اصلی مجموعه روی صحنه خواهم برد.

مرزبان اظهار امیدواری کرد که در سال جدید تکلیف کرونا مشخص شود و این ویروس از بین برود.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

هادی مرزبان به اضافه دکتر نون

 

کارگردان «دکتر نون» درباره احتمال وجود تغییرات در گروه بازیگری نمایش، یادآور شد: فعلاً هیچ تغییری در گروه بازیگری ایجاد نشده ولی احتمال دارد یک یا ۲ تغییر داشته باشیم که امیدوارم این تغییرات را هم نداشته باشیم.

رضا کیانیان بازیگر با سابقه سینما و تئاتر از جمله بازیگرانی است که در نمایش «دکتر نون» که داستانی عاشقانه سیاسی دارد، به ایفای نقش می‌پردازد.

هادی مرزبان سال ۱۳۲۳ در شهر سبزوار به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای تهران در سال ۱۳۵۲ است و فعالیت خود در تئاتر را از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد.

همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد «طراحی و کارگردانی تئاتر» از «دانشگاه برونل انگلستان» در سال ۱۳۵۷(۱۹۷۹) است. بازی در سینما را نیز از سال ۱۳۶۵ با فیلم جنگل‌بان اثر «منوچهر حقانی‌پرست» شروع کرد. وی دارای نشان درجه یک هنری (معادل دکتری) می‌باشد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 80 = 87